חמישה
גרנד צ'ירוקי החמישי הוא בעל הופעה דומה-עד-זהה לזו של גרסת L הארוכה במבט מן החזית, בסיס הגלגלים הוא 296.4 ס"מ ואורך המרכב 491 ס"מ, כך שהוא קצר ממנה ב-12.7 ס"מ וב-28.9 ס"מ בהתאמה. בהשוואה לדור הרביעי, בסיס הגלגלים גדול ביותר מ-5 ס"מ, המרכב ארוך ב-3 ס"מ.
פנים הרכב זהה לזה של גרסת L, עד השורה השלישית כמובן. לגרנד צ'ירוקי החדש סביבת הנהג העדכנית ביותר בהיצע של ג'יפ, וזו כוללת לוח מחוונים מוקרן (10.1 אינץ'), מסך מולטימדיה אנכי בגודל 10.25 אינץ', אופציה למסך נוסף מול הנוסע בגודל 10.25 אינץ', תצוגה עילית צבעונית בגודל 10 אינץ'. הדגם מוצע עם שפע עור ועץ לפי רמת הגימור, מפרט אבזור הנוחות עשיר ביותר, מערך בטיחות מתקדם.
מנועים ושטח
גרנד צ'ירוקי מוצע כאמור בגרסה היברידית-נטענת וגם בשתי גרסאות בנזין – בכולן תיבה אוטומטית עם שמונה הילוכים, הנעה כפולה.
הגרסה היברידית-נטענת בסימול 4xe משלבת מנוע טורבו-בנזין בנפח 2.0 ליטר ו-2 מנועים חשמליים לתפוקה משולבת של 375 כ"ס ו-64.9 קג"מ. בגרסה זו מוטמעת סוללת 17 קוט"ש לטווח נסיעה חשמלי של עד 40 ק"מ, וצריכת הדלק המוצהרת עומדת על כ-24 ק"מ לליטר. גרסאות הבנזין הן אטמוספריות – 3.6 ליטר, V6 המייצר 293 כ"ס ו-35.9 קג"מ; 5.7 ליטר V8 המפיק 357 כ"ס ו-53.9 קג"מ.
כל הגרסאות יוצעו בין השאר במהדורת 'טריילהוק' המוכוונת לשטח אתגרי, ובמפרט של זו: מערכת 'טריין סלקט' המתאימה את מערכות הרכב לנהיגת שטח לפי סוג המתאר הנבחר, תיבת העברה עם יחס העברה נמוך (2.72:1), דיפרנציאל מוגבל החלקה מאחור, ניתוק מוט מייצב, מערכת ההנעה 'קוואדרה דרייב II' של ג'יפ, חישוקי 18 אינץ' ייחודיים. מתלי אוויר מאפשרים להגביה את המרכב לנתוני שטח משופרים, עד למרווח גחון של 27.8 ס"מ בהיברידי, 28.7 ס"מ בבנזין; זווית הגישה 35.7 מעלות, הבטן 23.4 מעלות, הנטישה 30.2 מעלות. לרכב כושר חציית מים עד לעומק 61 ס"מ.
טריילהוק בנזין מעוטר בצבע האדום המוכר, בעוד הגרסה ההיברידית זוכה למופע בכחול-סביבתי.