אאוטבק הוא רכב פנאי בגודל בינוני (D-SUV), הממוקם בין פורסטר הקטן ממנו ואבולטיס הגדול יותר, והוא מבוסס על אותה רצפה גלובלית המשרתת את הדגמים האלה, כמו-גם את אימפרזה, XV.
הנתונים החשובים
בסיס הגלגלים של הדגם החדש גדל בחצי ס"מ ל-274.5 ס"מ, והוא גדול מקודמו ב-3-6 ס"מ לאורך של 486 ס"מ, רוחב של 187 ס"מ, גובה של 168 ס"מ. מרווח הגחון הוא 21.3 ס"מ, זוויות הגישה והנטישה הן 18.6 ו-19.4 מעלות. נפח תא המטען עומד על 561 ליטרים.
אאוטבק מוצע בישראל עם מנוע הבנזין האטמוספרי 2.5 ליטר 4 צילינדרים בתצורת בוקסר ובגרסה משופרת. מנוע זה מייצר 170 כ"ס ו-25.7 קג"מ, התיבה רציפה עם 8 יחסי העברה קבועים וההנעה כמובן כפולה. משך ההאצה ל-100 קמ"ש 10.2 שניות, המהירות המרבית 209 קמ"ש, צריכת הדלק הממוצעת 11.6 ק"מ/ל' והציון הירוק 14.
מפרטים ומחירים
בסובארו גאים במערכות הבטיחות המתקדמות, שכוללות לא רק בלימה אוטונומית גם בנסיעה לאחור, שמירה על מרכז נתיב, ניטור שטחים מתים היקפי, ובקרת שיוט אדפטיבית, אלא גם התרעה על כך שהנהג מסיט את פניו מהכביש. אותה מערכת ניטור גם יודעת לזהות את פני הנהג ולהפעיל מערכות שונות ברכב לפי העדפותיו כפי שבחר מראש.
אאוטבק החדש מוצע בשתי רמות גימור. ב'לימיטד', שמחירה 230,000 שקלים, תאורת לד מלאה, חישוקי "18, מפתח חכם, תפעול חשמלי למושבים קדמיים, מולטימדיה עם צג "11.6 וממשק סלולרי. ב'לקשרי', שמחירה 255,000 שקלים, גם גג זכוכית, תפעול חשמלי לדלת האחורית, ריפוד עור ומערכת שמע משודרגת של הרמן קרדון עם 11 רמקולים.