כידוע, חולקים פלטפורמה זו גם דגמי הפנאי אודי Q4 e-tron (כולל ספורטבק), סקודה אניאק וגם מכוניות הנוסעים פולקסווגן ID.3 (דגם ראשון במסגרת זאת), קופרה בורן.
קופה ופנאי
פולקסווגן ID.5 הוא למעשה ID.4 במרכב פנאי-קופה, והמידות כמעט וזהות; בסיס הגלגלים, 276.5 ס"מ, ללא שינוי, ואילו האורך, 460 ס"מ, גדול ב-1.5 ס"מ. פולקסווגן לא פרסמה מידות רוחב וגובה, נפח תא המטען עומד על 549 ליטרים. בפולקסווגן מציינים כי מרווח הראש מאחור קטן ב-1.2 ס"מ בלבד בהשוואה ל-ID.4.
בכל הקשור לעיצוב, השינויים בחזית קטנים, וכוללים פגושים בעיצוב מעט יותר ספורטיבי. ההבדל המשמעותי ביניהם מוצא ביטוי במבט מהצד ומאחור; הגג משתפל מטה לאחור ומייצר צדדית קופה מובחנת, חלקו האחורי של המרכב עולה מעט מעלה ומאחור נוספה כנף קטנה להשלמת המראה.
סביבת הנהג זהה לזו של ID.4, כוללת צג גדול, לוח מחוונים מוקרן וקטן – כמו בדגמים דומים אחרים, גלגל ההגה עדכני למראה וכולל כפתורי מגע.
מנועים, סוללות, GTX
בשלב זה פולקסווגן אינה מתייחסת באופן מפורש למערכות ההנעה, אך מציינת כי ID.5 יוצע עם הנעה אחורית וכי תוצע גם גרסת GTX ספורטיבית כפולת-הנעה. לכן סביר להניח כי ID.5 יחלוק אותן יחידות הנעה וסוללות שיש בדגמי הפנאי של אודי, סקודה, פולקסווגן. בפועל, מדובר במנועים יחידים בהספק הנעה מ-148 כ"ס ועד 204 כ"ס, וב-2 מנועים להספק כולל של 299 כ"ס ב-GTX הספורטיבי.
בהתאם, לסוללות 55 קוט"ש ו-82 קוט"ש (52 ו-77 קוט"ש נטו), ואלה יספיקו לטווח שנע בין 345 ק"מ ל-530 ק"מ. הספק הטעינה הביתית עד 11 ק"ו, טעינה מהירה עד 135 ק"ו.