דגם חדש
עיצובה של קאדי החדשה דומה לקודמתה, אך הבסיס שונה לגמרי. לראשונה מאז 2003 יש לה רצפה חדשה, והפעם זוהי MQB, הפלטפורמה המודולרית המוכרת והנפוצה של קבוצת פולקסווגן. השינוי בפלטפורמה הביא גם למתלה אחורי חדש – קורת מתח עם קפיצי סליל המחליפים קפיצי עלים.
סביבת הנהג מעוצבת בהתאם לקו החדש של דגמי קבוצת פולקסווגן, כוללת מולטימדיה עכשווית.
קאדי מוצעת, כמו מסחריות קלות אירופאיות אחרות, בשתי גרסאות אורך, גם לשבעה נוסעים. בסיס הגלגלים של הגרסה הקצרה הוא 275.5 ס"מ ואורכה 450 ס"מ; בגרסה הארוכה בסיס הגלגלים הוא 297 ס"מ ואורך הרכב 485 ס"מ. במפרט העבודה: כושר העמסה עד 700 ק"ג; נפח העמסה של 3200 ליטרים לגרסה הקצרה, 3700 ליטרים לארוכה; דלתות צד עם מפתח למשטח העמסה תקני (יורו פאלט).
הדגם מוצע בעולם עם מנוע טורבו-בנזין 1.5 ליטר 115 כ"ס ועם טורבו-דיזל 2.0 ליטר במספר רמות הספק בין 75 ועד ל-122 כ"ס, עם תיבה ידנית 6 הילוכים או דו-מצמדית 7 הילוכים, בהנעה קדמית או כפולה.
גרסה, אבזור, מחירים
בישראל, מוצעת המסחרית קאדי בשלב ראשון בגרסת המרכב המוארכת, עם חמישה או שבעה מושבים, מנוע הדיזל בגרסה החזקה המפיקה 122 כ"ס ו-32.6 קג"מ, תיבה דו-מצמדית והנעה קדמית. משך ההאצה ל-100 קמ"ש 11.1 שניות, המהירות המרבית 187 קמ"ש, צריכת הדלק המוצהרת 18.9 ק"מ/ל' והציון הירוק הוא 10.
קאדי מוצעת כאן ברמת הגימור 'לייף' ובמפרט חישוקי "17, מפתח חכם, מולטימדיה עם צג מגע "8.25, מצלמה וקישוריות, פתחי מיזוג מאחור, מגשים מתקפלים בגב המושבים הקדמיים. המושבים בשתי השורות האחרונות ניתנים לקיפול, הזזה, פירוק. במפרט הבטיחות: בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית.
המחיר החל ב-198,000 שקלים לגרסת 5 מושבים או 200,000 שקלים לגרסת 7 מושבים.