עיקר החידושים
במסגרת מתיחת הפנים, השינויים העיקריים הם בחזית שעיצובה כעת תואם לקו הנוכחי של מיצובישי, ובהארכה משמעותית של הרכב ב-14 ס"מ, ל-454.4 ס"מ. בנוסף, מרווח הגחון גבה ב-2.1 ס"מ ל-20.4 ס"מ בגרסת ההנעה הקדמית, ב-3.2 ס"מ ל-21.5 ס"מ בהנעה הכפולה. נתון הרוחב, 180.5 ס"מ, ללא שינוי. הרצפה המשרתת את אקליפס קרוס, GS – גם ב-ASX, שירתה את אאוטלנדר היוצא – אף היא ללא שינוי, כולל בסיס הגלגלים העומד על 267 ס"מ.
המנוע – טורבו-בנזין 1.5 ליטר 4 צילינדרים – כקודמו, התפוקה לא: 152 כ"ס ו-25 קג"מ ב-2000 סל"ד, התיבה רציפה עם 8 יחסי העברה קבועים וההנעה קדמית או כפולה. משך ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש הוא 10.5 שניות בהנעה הקדמית, 10.8 בכפולה, המהירות המרבית 190 קמ"ש. צריכת הדלק של גרסת ההנעה הקדמית היא 11.1 ק"מ/ל'.
להשוואה, לפני החידוש, ייצר המנוע 163 כ"ס ו-25.4 קג"מ, הרכב האיץ ל-100 קמ"ש ב-9.3 שניות והגיע ל-200 קמ"ש.
מחיר מיצובישי אקליפס קרוס המחודש התייקר בשיעור של 5000 עד 10,000 שקלים.
היצע גדול
במסגרת מתיחת הפנים, עודכנו מערכי הבטיחות המתקדמת, נוספה תאורת לד כבר ברמת הגימור 'אקזקוטיב' וברמת הגימור 'פרמיום' נוספו ריפוד עור אפור ותצוגה עילית. במקביל לחידוש הדגם, התווספו עוד שתי רמות גימור – 'פנורמיק' עם גג זכוכית, 'אינסטייל' עם 4x4 – כך שאקליפס קרוס מוצע כיום בשש רמות גימור.
ברמת הגימור 'אינטנס', שמחירה 155,000 שקלים, חישוקי "18, מולטימדיה עם צג "9 ומערך 'קונקטד' של כלמוביל (כולל וויז ואפליקציות נוספות); במפרט הבטיחות: בלימה אוטונומית, התרעה על סטייה מנתיב (ללא תיקון).
ב'אקזקוטיב', עם תג מחיר של 160,000 שקלים, גם תאורת לד, מפתח חכם, בקרת אקלים מפוצלת, בלם חנייה חשמלי, ריפוד בד מהודר יותר; במפרט הבטיחות: בלימה אוטונומית מתקדמת יותר, ניטור שטחים מתים, בקרת שיוט אדפטיבית.
ב'פנורמיק', שמחירה 171,000 שקלים, גם גג זכוכית; ב'אינסטייל', העולה 172,000 שקלים, ריפוד דמוי עור ותפעול חשמלי למושב הנהג.
ב'פרימיום', העולה 181,000 שקלים, דיפוני דלתות בדמוי עור, ריפוד עור, תפעול חשמלי למושב הנוסע, תצוגה עילית.
בפסגת ההיצע 'אינטסייל' שיש לה הנעה כפולה ומחירה 186,000 שקלים.