כתוצאה מכך נראה שהאתגר הגדול מבחינת דלק מוטורס, יבואנית פורד, הוא לקבל מלאי מספק ולכן כל התכניות הן בערבון מוגבל. יצוין כי התכניות של פורד ישראל ל-2022 כוללות שינויים בכל מבחר הדגמים כמעט.
דגמים וגרסאות, חשמל ושטח
בתחילת הרבעון השני של 2022 צפויות להגיע גרסאות מחודשות למבחר הקיים של פורד פוקוס. בתחילת השנה היה צפוי עדכון במבחר ובחטיבות הכוח של פורד פומה, כאשר העיקר היה יבוא גרסת ST הספורטיבית, אלא שבשל עיכובים אצל היצרן נראה שכל זה יקרה לקראת סוף השנה.
במחצית השנייה של 2022 אמורים בפורד להרחיב את היצע הגרסאות של פורד אקספלורר עם 'טימברליין', המכוונת יותר לשטח, וכוללת חישוקים וצמיגים שונים, מרכב מוגבה, מערך מתלים משודרג וכמובן טיפול קוסמטי.
פורד ישראל מכוונת להרחבת ההיצע של פורד ברונקו החדש במחצית השנייה של 2022. עם זאת, המשימה הגדולה מבחינתה בדגם זה היא לקבל מלאי מספיק כדי לעמוד בביקוש הגבוה בישראל.
בתוכנית של פורד נמצא גם דגם הפנאי פורד קוגה, וזה צפוי להגיע לכאן במחצית השנייה של 2022.
אחד הדגמים החשובים ביותר עבור פורד בישראל, גם בראייה הרחבה יותר, הוא מוסטנג מאך E, דגם הפנאי החשמלי שלה. היבוא שלו עדיין מתעכב מכיוון שפורד העולמית מתקשה לעמוד בביקוש. לפחות כרגע הציפיות הן שרכב זה יגיע לישראל במחצית השנייה של 2022, לאחר שהיה צפוי להתייצב כאן כבר ב-2021.
בפורד ישראל רצו להשיק לצידו את מוסטנג הרגילה, אבל נראה כי ביבואנית ימתינו לדגם הבא. דגם שאמור להגיע לישראל אך לא ברור מתי, הוא ברונקו ספורט, רכב הפנאי הקשוח; בשל הביקוש הגבוה פורד עדיין מגבילה אותו לצפון אמריקה.
הטנדר ריינג'ר, שהושק לא מכבר ואמור להגיע לישראל, יוצע כאן רק ב-2023.