ZS, יליד 2015, הגיע לארץ ב-2018 עם מנוע טורבו-בנזין. גרסה חשמלית התייצבה כאן בסוף 2019, והייתה בהמשך ליחידה המשווקת כאן. גרסת הבנזין של הדגם עברה מתיחת פנים ב-2020, והגרסה החשמלית חודשה ב-2021.
מאז שהחל שיווקה של הגרסה החשמלית, היה MG לרכב החשמלי הנמכר בישראל, ראשון שהגיע להיקף של מאות יחידות ונחשב כרכב הראשון מסוגו שהצליח. הוא נושל מעמדתו זו החל ברבע השני של 2021 על-ידי טסלה מודל 3, והוא עדיין דגם הפנאי החשמלי הנמכר ביותר.
ענייני חוץ ופנים
במתיחת הפנים כיוונו אנשי MG ליצור בידול עיצובי גדול יותר ביחס לגרסת הבנזין שלא צפויה לחזור לכאן. בעיקר, החזית משדרת כי מדובר ברכב מונע-חשמל ועושה זאת באמצעות שבכה אטומה הצבועה בצבע המרכב. בנוסף, הוחלפו יחידות התאורה, הפגושים וגם מיקום פתח הטעינה, והרכב מוצע עם חישוקים חדשים.
סביבת הנהג עודכנה אף היא. השינויים בעיצוב קטנים יותר, אך הצג, "10.1, גדול מקודמו ("8), מול הנהג לוח מחוונים מוקרן, לבקרת האקלים פקדים חדשים. לפי אנשי MG, הם גם עמלו על שיפורים בבידוד הרעשים.
עיקר החדשות
המדורה המחודשת עברה שינוי משמעותי הן בהיצע הסוללות, הן בזה של המנועים ובנוסף הורחבה יכולת הבחירה.
MG ZS החשמלי הוצע עד כה עם סוללה של 45.6 קוט"ש לטווח של 263 ק"מ. במהדורה המחודשת שתי סוללות לבחירה: 50.3 קוט"ש ו-69.9 קוט"ש לטווח של 320 ק"מ או 440 ק"מ בהתאמה. טעינה מהירה בהספק של 80 ק"ו לסוללה הקטנה, 93 ק"ו לגדולה.
הדגם מוצע בהספק של 177 כ"ס לגרסת הטווח הקצר (320 ק"מ), 156 כ"ס לגרסת הטווח הארוך (440 ק"מ). שאר הנתונים זהים: המומנט 28.5 קג"מ, משך ההאצה ל-100 קמ"ש 8.6 שניות, המהירות המרבית 175 קמ"ש.
רמות גימור, מחירים
במפרט הבטיחות בלימה אוטונומית, תיקון סטייה, ניטור אקטיבי של שטחים מתים, בקרת שיוט אדפטיבית.
MG ZS בגרסתו המחודשת מוצע ברמת הגימור הגבוהה יותר, 'נט אפ S ', ובמפרט האבזור: תאורת לד, חישוקי "17, גג זכוכית, מפתח חכם, מצלמות היקפיות, מולטימדיה מקורית, צג "10 ומחוונים מוקרנים, תפעול חשמלי למושב הנהג, ריפוד דמוי עור, בקרת אקלים, טעינה אלחוטית ועוד.
מחיר ZS הוא 144,500 שקלים לגרסת הטווח הקצר, 149,000 שקלים לגרסת הטווח הארוך, וזאת נראית משתלמת יותר ללקוח הפרטי. המחירים כוללים עמדת טעינה ואחריות ל-5 שנים על הרכב ו-8 שנים על הסוללה (שניהם במגבלת 150,000 ק"מ). יחידות ראשונות יימסרו ללקוחות בחודש מרץ.