בשנת 2018 השיקה שברולט דגם חדש הנושא שם זה, הפעם רכב פנאי המבוסס על רצפה אחודה של מכונית נוסעים ופונה בעיקר לכביש, כפי שניתן להתרשם גם מעיצובו בהשראת קמארו הספורטיבית.
החידושים הקלים
מתיחת הפנים שעבר הדגם היא מהסוג 'הקל', וזו כוללת שינויים עדינים בהופעה החיצונית המוחצנת ממילא: יחידות התאורה מלפנים ומאחור הן כעת בלד מלא, הסבכה והפגושים עודכנו. בנוסף, לבלייזר חישוקים קלים בעיצוב חדש בגדלים 18, 20 ו-21 אינץ', צבעים וגוונים חדשים מוצעים כעת למרכב: כחול "מזרקה", אפור 'סטרלינג', ברונזה-נחושת ואדום "קורן".
בסביבת הנהג השינויים עדינים עוד יותר והופעתה כמעט שלא שונתה, למעט מסך המולטימדיה שמוצע כעת בכל רמות הגימור בגודל 10 אינץ' במקום 8 עד כה, וברמת הגימור 'RS' ניתן לקבל חבילת פנים (ריפודים, דיפונים ועוד) במוטיב כחול. טעינה אלחוטית לסלולרי נוספה כעת לרמות הגימור 'RS' ו'פרימייר', ומערכת בקרת שיוט אדפטיבית נוספה כאופציה לרמות הגימור הנמוכות.
היצע המנועים לא השתנה: טורבו-בנזין 2.0 ליטר 4 צילינדרים המפיק 230 כ"ס, בנזין אטמוספרי 3.6 ליטר V6 המפיק 305 כ"ס; בשתי הגרסאות תיבה אוטומטית עם 9 הילוכים ואופציה להנעה כפולה.