כזכור, השיקה עופר אבניר לאחרונה גם את נורדן 900 של הוסקווקנה, טוארג 660 של אפריליה, שני דגמי הרפתקאות עם נפח מנוע בתחום הבינוני.
הכלי
ל- MT800מנוע בנפח 799 סמ"ק במבנה של 2 צילינדרים במקביל והוא מקורר נוזל. המנוע מייצר 95 כ"ס ב-9250 סל"ד ו-7.8 קג"מ ב-8000 סל"ד. לפי היצרן, הפינים בגל הארכובה, הנמצאים בזווית של 75 מעלות, יוצרים אופי פעולה הדומה לזה של מנוע 2 צילינדרים במבנה V. לתיבה 6 הילוכים והעברת הכוח היא באמצעות שרשרת.
ל-MT800 שלדה מצינורות פלדה בחתך ריבועי ומנוע נושא עומס. בסיס הגלגלים הוא 153.1 ס"מ משקלו 215 ק"ג (יבש), מרווח הגחון עומד על 19 ס"מ, נפח מכל הדלק 19 ליטרים וגובה המושב 82.5 ס"מ. לאופנוע מזלג הפוך של קאיאבה עם מהלך של 160 מ"מ (כולל שליטה בשיכוך הכיווץ וההחזקה, עומס הקפיץ), בולם אחורי יחיד של קאיאבה עם מהלך 150 מ"מ.
הבלמים הם 2 דיסקים קדמיים 32 ס"מ עם שני קליפרים ו-4 בוכנות, דיסק יחיד מאחור בקוטר 26 ס"מ, קליפר אחד עם 2 בוכנות. הבלמים הם מתוצרת J.Juan הספרדית, מותג השייך לברמבו.
הצמיגים הם 110/80-19 מלפנים, 150/70-17 מאחור והם מתוצרת מקסיס הסינית.
המערכות
לאופנוע מצערת חשמלית של בוש, 2 מצבי ניהול מנוע (Sport ו-Rain), ABS המשתנה גם בהטיה, בקרת שיוט, מערכת מצמד מחליק, בדיקת לחץ אוויר בצמיגים, תאורה אוטומטית מבוססת LED, תאורת פנייה, כיבוי אוטומטי לפנסיה האיתות, פנסי ערפל, מסך TFT צבעוני "7. בנוסף, מגני צד ומעטפת מקוריים העשויים מתכת ומקיפים את האופנוע משני צדדיו.