הבסיס נותר דומה לזה שהיה - אותה שלדת צינורות המשרתת את הדגם מ-2017, לצד אותה מערכת הנעה שהוצגה ב-2019 (מנוע דו-בוכנתי בנפח 562 סמ"ק, עם הספק של 47.6 כ"ס ו-5.7 קג"מ). ההספק הופך את טי-מקס, כמקובל, למתאים לבעלי רישיון A1.
בכל זאת, ישנם שינויים לעומת הדור הפורש. פרט לעיצוב החדש והשונה, ימאהה מצהירים על סעפות יניקה ופליטה בתכנון חדש לטובת צליל משופר; חישוקי גלגלים קלים מבעבר לטובת שיפור התנהגות הכביש; חיישן זווית מצערת, לטובת שיפור ביצועי מערכות הבטיחות/מצבי הנהיגה.
בהיבט הארגונומי, יצוינו אוכף בתכנון חדש (ארוך מבעבר) וכולל משענת הניתנת לכוונון בטווח של 3 ס"מ לפנים-אחור; מדרכי רגליים מורחבים, תוך הצרה של החלק התחתון של המרכב לטובת שיפור נוחות הגישה של הרגליים לקרקע; כידון במבנה חדש, קרוב יותר לרוכב; משקף בתכנון חדש.
עוד בשינויים - לוח מחוונים מוקרן דרך מסך "7 וכולל ממשק מול הטלפון הנייד באמצעות אפליקציה ייעודית של ימאהה (MyRide) המאפשרת הזרמת שיחות טלפון או מוזיקה. מערכת המחוונים/מולטימדיה כוללת גם מערכת ניווט מובנית של "גארמין", אך זו לא צפויה להיות פעילה בישראל (ובכל מקרה מחייבת הפעלת מנוי).
כבעבר, ימאהה טי-מקס יוצע בשתי רמות גימור - בסיסית (Tech) ב-88,000 שקלים, מאובזרת (Tech Max) ב-95,000 שקלים. בשני המקרים מדובר בעליית מחיר של 3000 שקלים ביחס לדור היוצא. האבזור הנוסף בגימור Tech Max כולל כוונון חשמלי למשקף, בקרת שיוט, חימום לידיות ולמושב (לרוכב בלבד), מפתח חכם, מתגים מוארים, בולם זעזועים מתכוונן (ידנית).
כמו כן, כל רמת גימור תוצע בצבעים ייחודיים (רובם מט) - הבסיסית תוצע בצבעי אפור-בטון או ירוק-זית (האחרונה עם חישוקים מוזהבים); המאובזרת תוצע בצבעי כחול-כהה (עם חישוקים כחולים), אפור-שחור, או בצבע צהוב (היחיד שאינו מט) בהשראת הדור הראשון של טי-מקס משנת 2001.
בכל אופן, מחיר טי-מקס נותרו הגבוהים ביותר בסגמנט - הרבה יותר ביחס לסאן יאנג TL 508 (ב-55,000 שקלים), קימקו AK (ב-62,000 שקלים) ושני דגמי הונדה (פורצה 750 ב-74,000 שקלים, X-ADV ב-82,000 שקלים).