הדור השלישי של המשפחתית הגדולה סופרב הוצג ב-2015, עבר מתיחת פנים ב-2019 ומעט לאחר מכן הוצגה גרסה ההיברידית-נטענת iV. נהגנו בגרסה זו עוד באותה שנה, אך בניגוד לתכנון המקורי – הן בגלל הקורונה והן בגלל בעיות ההספק בעולם הרכב – היא מגיעה רק כעת ארצה על-ידי היבואן הרשמי, באיחור ניכר לעומת היבוא המקביל.
מנועים וסוללה
בגרסה iV – כמו בגרסאות היברידיות-נטענות של דגמים קרובים בקבוצת פולקסווגן – יחידת כוח שהוצגה עוד ב-2014/2015 בפולקסווגן גולף ובפאסאט GTE. ביחידת כוח זו מנוע טורבו-בנזין 1.4 ליטר הוותיק, וזה מייצר כאן 156 כ"ס ו-25.5 קג"מ, המנוע החשמלי מספק 115 כ"ס ו-33.6 קג"מ, והתפוקה המשולבת היא 218 כ"ס ו-40.8 קג"מ. התיבה דו-מצמדית עם 6 הילוכים וההנעה קדמית. משך ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש הוא 7.7 שניות והמהירות המרבית מגיעה ל-224 קמ"ש.
לרכב סוללה של 13 קוט"ש והטווח החשמלי המוצהר הוא 50 ק"מ.
כתוצאה מהטמעת המערכת ההיברידית-נטענת, המשקל עלה ב-250 ק"ג ל-1755 ק"ג, מכל הדלק קטן ב-16 ליטרים ל-50 ליטרים, ונפח תא המטען צומצם ב-99 ליטרים ל-485 ליטרים.
רמות גימור, מחירים
סקודה סופרב iV מוצעת בשתי רמות גימור – ובשתיהן שליטה ברמת הקשיחות של בולמי הזעזועים ומפרט בטיחות מלא.
ברמת הגימור 'סטייל', שמחירה 242,500 שקלים, תאורת לד מטריקס, חישוקי "18, גג זכוכית, מפתח חכם, מולטימדיה עם צג "8, מחוונים מוקרנים, בקרת אקלים תלת-אזורית, תפעול חשמלי למושבים הקדמיים, ריפוד משולב אלקנטרה.
ברמת הגימור 'לורין וקלמנט' העולה 258,500 שקלים, גם חישוקי "19, מצלמות היקפיות, מערכת שמע משודרגת, אוורור למושבים הקדמיים ועיסוי במושב הנהג, ריפוד משולב עור, תשע כריות אוויר (לעומת שבע).