עיצוב חיצוני
מתיחת הפנים הנוכחית היא מהסוג הקל והמקובל בתחום. העיצוב החיצוני הדינמי-אגרסיבי של אלטימה זוכה לחידוד מלפנים ומאחור באמצעות יחידות תאורה ופגושים מעודכנים. ברמת הגימור SR המופיעה בתמונות גם שבכה מושחרת בעיצוב שונה, דמוי דפיוזר מושחר מאחור ועוד. כל רמות הגימור יוצעו מעתה עם יחידות תאורה לד מלאות . בנוסף, לאלטימה החדשה סמליל החברה החדש של ניסאן.
אלטימה המחודשת תוצע עם ארבעה עיצובים חדשים לחישוקים שגודלם 17-19 אינץ' בהתאם לרמת הגימור. בנוסף, שני צבעי מרכב חדשים מתווספים להיצע: 'אפור שמיים פנינה' ו'גרניט פנינה'.
מולטימדיה וסביבת נהג
סביבת הנהג עודכנה אף היא. השינוי העיקרי הוא במסך חדש למערכת המולטימדיה ולזה גודל של 12.3 אינץ', מחליף מסך 8 אינץ' שהיה עד כה. מניסאן נמסר כי מדובר במסך איכותי מקודמו וזה כולל קישוריות לאנדרואיד, קישוריות אלחוטית לאפל, טעינה אלחוטית לנייד, אפשרויות להתאמה אישית ועוד.
לוח המחוונים חודש במעט, ולזה חיפוי חדש עם תפירה כפולה. ללא שינוי הוא לוח המחוונים האנלוגי שיש בו צג דיגיטלי גדול למדי במרכזו (7 אינץ'). כאופציה יוצעו מושבים חדשים עם ספוג בעל יכולת זיכרון ברמות קשיחות משתנות ושמונה אפשרויות כוונון שונות.
הדגם המחודש של אלטימה מוצע מעתה עם מערך בטיחותי תקני עשיר מאשר קודם: בלימה אוטונומית (גם בנסיעה לאחור) עם זיהוי הולכי רגל, התרעות על סטיה מנתיב, שטחים מתים, תנועה חוצה ועוד. מערך 'פרו-פיילוט' יוצע תקנית מרמת הגימור 'SL' (כאופציה מ-'SV') וזה כולל בקרת שיוט אדפטיבית, שמירה על נתיב הנסיעה, סיוע בנסיעה בפקקים ועוד.