דגם אחד, שתי גרסאות
קאדילק CT5 במבנה של סדאן-קופה מבוססת על רצפה אלפא 2 של ג'נרל מוטורס, וממדיה אינם חסרים; בסיס הגלגלים הוא 295 ס"מ, אורכה 492 ס"מ, רוחבה 188 ס"מ וגובהה 145 ס"מ; אורכה של גרסת 'בלקווינג' הוא 495 ס"מ.
הדגם מוצע עם מנוע טורבו-בנזין 2.0 ליטר המייצר 237 כ"ס ו-37.5 קג"מ ב-1500 סל"ד, משודכת לו תיבה אוטומטית עם 10 הילוכים וההנעה אחורית. משך ההאצה ל-97 קמ"ש (60 מייל/שעה) הוא 6.6 שניות.
גרסת 'בלקווינג' היא כבר משהו שונה לגמרי. בחרטומה שוכן מנוע 6.2 ליטר V8 המצויד במגדש-על, וזה מייצר 668 כ"ס ו-91.1 קג"מ ב-4400 סל"ד. התיבה וההנעה ללא שינוי, הביצועים שונים לגמרי: 3.4 שניות ל-97 קמ"ש ועד ל-322 קמ"ש. לפי קאדילק זוהי המכונית הסדרתית החזקה והמהירה ביותר שייצרה.
רמות גימור, מחירים
דגם זה מוצע בשתי רמות גימור בגרסת ה-2.0 ליטר, וההבדל ביניהן בעיקר חזותי. ברמת הגימור 'פרמיום לקשרי', שמחירה 350,000 שקלים, חישוקי "18, מצלמות היקפיות, גג זכוכית, מפתח חכם, מולטימדיה עם צג "10, מחוונים מוקרנים, תצוגה עילית, תפעול חשמלי למושבים הקדמיים ואוורור, מערכת לביטול רעשים, מראת פנים המקרינה תמונת מצלמה. במפרט הבטיחות בלימה אוטונומית גם לאחור, תיקון סטייה, ניטור שטחים מתים ובקרת שיוט אדפטיבית.
מחיר גרסה זו ברמת הגימור 'ספורט' הוא 360,000 שקלים, ובמפרט שלה פריטי עיצוב ספורטיביים, חישוקי "19, מושבים משודרגים הכוללים עיסוי.
גרסת 'בלקווינג' מוצעת ב-830,000 שקלים, יש לה הופעה אגרסיבית יותר באופן בולט לעין הודות לספוילר אחורי ולחצאיות מסיבי פחמן, ובתוך הרכב מערכת שמע משודרגת.
ובעיקר, יש לה מפרט טכני משופר משמעותית; מתלים נשלטים אלקטרונית, דיפרנציאל מוגבל-החלקה, בלמים של ברמבו (398 מ"מ מלפנים, 378 מ"מ מאחור), צמיגים במידות שונות מלפנים ומאחור – 275/35-19 ו-305/30-19 – וכנגזר מהיכולת והאופי: אפשרות להקליט נתוני ביצועים בזמן נהיגת מסלול.