דור שישי וחדש
הונדה CR-V החדש נחשף כעת בגרסתו האמריקנית, ובהמשך צפויה גרסה גלובלית/אירופאית שתהיה דומה למדי, מכיוון שלפי הונדה זהו דגם "גלובלי". הדור השישי מבוסס על הפלטפורמה העדכנית HA המשרתת גם את סיוויק החדשה שהוצגה לפני כשנה, מחליפה את CCA.
הדגם החדש ארוך מקודמו: בסיס הגלגלים מתפרש על פני 270 ס"מ, כ-4 ס"מ יותר ואורכו 469 ס"מ, גדול ב-6.5 ס"מ. רוחבו גדל רק ב-1 ס"מ ל-186 ס"מ ואילו גובהו, 168 ס"מ, ללא שינוי.
הונדה מציינת כי קורה A הוזזה בכ-11 ס"מ לאחור ובכ-7 ס"מ לצדדים ולמראות הצד מיקום שונה – שינויים שנועדו לשפר את שדה הראייה. שינויים אלה, יחד הארכת בסיס הגלגלים והמרכב והשארת הרוחב והגובה כשהיו, אמורים להעניק לדגם החדש פרופורציות דינמיות יותר ו"מיניוואניות" פחות מאלה שאפיינו את הדורות הקודמים של CR-V.
ל-CR-V החדש עיצוב המיישר קו עם זה של סיוויק החדשה – סולידי ונקי, כאן עם סממנים מתבקשים של רכב פנאי. החזית רבועה ליצירת מראה קשוח, יחידות התאורה מלפנים מלבניות-צרות והסבכה גדולה למדי. בצד מופע נקי עם חצאיות שחורות דקות, חישוקים בגודל 18-19 אינץ', פסי הטענה דקים. מאחור העיצוב דומה לזה של CR-V הפורש.
סביבת נהג, בטיחות
סביבת הנהג שנחשפה לא מכבר דומה אף היא לזו שבסיוויק החדשה. זו מאופיינת בקווים ישרים המייצרים מופע נקי ומינימליסטי. מול הנהג לוח מחוונים מוקרן מונוכרומטי ובמרכז צג בגודל 7 או 9 אינץ' עם מולטימדיה חדשה הכוללת ממשקים לאנדרואיד ולאפל (אלחוטי ב-9 אינץ').
הונדה הציגה את CR-V החדש עם כרית אוויר חדשה לנהג שהוצגה כבר בסיוויק. זו תוכננה בצורת 'דונאט' ונועדה להפחית את הסיכון לפגיעת מוח במתארי תאונה מסוימים, ועושה זאת על-ידי כך שהיא מערסלת את ראש הנהג ומפחיתה את תנועתו, כך הונדה. בהונדה מצפים לציון המרבי במבחני הריסוק של הארגונים האמריקניים (הדגם טרם נבחן).
לצד אלה, בהונדה מציינים מערך בטיחות אקטיבי הכולל חיישנים, מצלמה ורדאר עליו מסתמכות מערכות הבלימה האוטונומית, בקרת השיוט האדפטיבית, זיהוי התמרורים ועוד.
טורבו או היברידי
הונדה CR-V יוצע עם שתי יחידות הנעה לבחירה – טורבו-בנזין או היברידית; נתוני ביצועים וצריכת דלק טרם פורסמו.
בגרסת הטורבו-בנזין מנוע ה-1.5 ליטר המוכר של היצרנית שמפיק כאן 190 כ"ס ב-6,000 סל"ד ו-24.7 קג"מ ב-1,700-5,000 סל"ד. בגרסה זו תיבה רציפה והנעה קדמית, כפולה בגרסאות 'ספורט'.
בגרסה ההיברידית מהדורה עדכנית של היחידה הקיימת ב-CR-V הנוכחי, וזו משלבת בין מנוע בנזין אטמוספרי בנפח 2.0 ליטר לשני מנועים חשמליים לתפוקה כוללת של 204 כ"ס ו-34.1 קג"מ. בפועל, במרבית מתארי הנהיגה ההנעה היא חשמלית לגמרי, ומנוע הבנזין משמש כמאריך טווח, משתלב ביחס העברה ישיר בעיקר בשיוט או בעומס. גרסה זו מציעה לראשונה יכולת גרירה של עד 450 ק"ג.