מערכת הנעה
ל-S580e מנוע בנזין זהה לזה המשרת את מרצדס S500 ודגמי מרצדס אחרים (M256): 3.0 ליטר, 6 צילינדרים בטור; כאן עם 367 כ"ס ו-51 קג"מ; כאן ללא מגדש חשמלי. בגרסה זו כן מתווסף למנוע הבנזין מנוע חשמלי המייצר 150 כ"ס ו-48.9 קג"מ. התפוקה המשולבת של מערכת ההנעה היא 510 כ"ס ו-76.4 קג"מ, לתיבה האוטומטית 9 הילוכים וההנעה אחורית. משך ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש הוא 5.2 שניות והמהירות המרבית מוגבלת ל-250 קמ"ש.
לגרסה זו סוללה של 28.6 קוט"ש(!), ולפי מרצדס טווח הנסיעה החשמלי הוא 104 ק"מ – כפול ביחס ל-S560e בדור הקודם, יותר מכפול מהנסועה היומית הממוצעת בישראל. המהירות המרבית בהנעה חשמלית בלבד היא 140 קמ"ש.
ניתן לטעון את הסוללה בטעינה ביתית (AC) בהספק עד 11 ק"ו או בטעינה מהירה (DC) בהספק עד 60 ק"ו; טעינה מהירה בזרם ישיר ברכב היברידי-נטען היא תכונה נדירה יחסית.
משקל הרכב, 2310 ק"ג, כבד ב-320 ק"ג מזה של גרסה S500, נפח מכל הדלק קטן ב-9 ליטרים ל-67 ליטרים, ונפח תא המטען הצטמצם ב-200 ליטרים ל-350 ליטרים בלבד.
כמו כל הגרסאות של S קלאס בישראל, גם ההיברידית-הנטענת מוצעת רק בזאת עם בסיס הגלגלים המוארך (321.5 ס"מ).
רמות אבזור, מחירים
S580e מוצעת בשלוש רמות גימור. ברמת הגימור 'פרמיום', המוצעת ב-1,050,000 שקלים, תאורת לד מטריקס, תפעול חשמלי לדלת תא המטען ולמושבים, בקרת אקלים דו-אזורית ופתחים מאחור ועוד.
ב'פלטינום פלוס', שמחירה 1,300,000 שקלים, תאורה דיגיטלית, מושבים עם תמיכה דינמית ועיסוי, חלונות בזיגוג כפול, בקרת אקלים ארבעה-אזורית, תאורת אווירה אקטיבית וחבילת חימום (הגה, משענות יד בדלתות, משענת יד מרכזית).
מחיר 'פלטינום פלוס AMG-ליין' הוא 1,400,000 שקלים, וגרסה זו מתייחדת בעיקר בפריטי עיצובי ייחודיים בחוץ ובפנים. מפרט האבזור קרוב למדי, והבדלים קיימים גם בגימור ובעיצוב.