דגם חדש
אורך בסיס הגלגלים של באיון הוא 258 ס"מ (1 ס"מ יותר מזה של i20), אורכו 418 ס"מ (14 ס"מ יותר), ומרווח הגחון שלו עומד על 16.5 ס"מ. באיון החדש ארוך מוניו, שבסיס הגלגלים שלו הוא 252 ס"מ ואורכו 404 ס"מ – אך נמוך ממנו; גובהו של באיון 150 ס"מ, ואילו יונדאי וניו מתנוסס לגובה של 159.5 ס"מ, ומרווח הגחון שלו 19.5 ס"מ.
הרכב מוצע בארץ עם מנוע טורבו-בנזין 1.0 ליטר 3 צילינדרים בשתי גרסאות הספק, התיבה דו-מצמדית עם 7 הילוכים וההנעה קדמית. לראשונה ולמוכרת 100 כ"ס (וכמו ב-i20) ו-17.5 קג"מ, משך ההאצה ל-100 קמ"ש הוא 11.7 שניות, וצריכת הדלק היא 18.2 ק"מ/ל'. לשנייה 120 כ"ס ו-20.4 קג"מ ומוטמעת בה מערכת היברידית-מתונה (48 וולט) להאצה של 10 שניות ל-100 קמ"ש ולצריכת דלק של 18.5 ק"מ/ל'. הציון הירוק בשתי גרסאות ההספק הוא 4.
רמות גימור, מחירים
באיון מוצע בשלוש רמות גימור. גרסת ה-100 כ"ס תוצע ברמת הגימור 'פרמיום' שמחירה החל מ-124,000 שקלים. מפרט האבזור עשיר יחסית, וזה כולל תאורת לד, חישוקי "17, מפתח חכם, צג "8, מחוונים מוקרנים, טעינה אלחוטית, בקרת אקלים ושמשות כהות. במפרט הבטיחות, בין השאר, בלימה אוטונומית, תיקון סטייה, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעה על שכחת ילדים ועוד.
בגרסה זו וברמת הגימור 'פריים', העולה 130,000 שקלים, גם גג בצבע שחור ומפרט בטיחות מועשר יותר הכולל בנוסף ניטור שטחים מתים ובלימה אוטונומית לאחור.
גרסת ה-120 כ"ס מוצעת ברמת הגימור 'סופרים' במחיר 134,000 שקלים, ולזו גם תאורת לד אחורית.