העדכונים
כאמור, כעת חשפה הונדה את ג'אז המעודכנת, תחילה בגרסה לשוק היפני המכונה 'פיט'. בשלב זה בהונדה לא מפרטים יותר מדי, אך נראה כי מתיחת הפנים מינורית למדי.
חיצונית, הונדה ג'אז המחודשת זוכה לשינויים קלים בלבד וביניהם פגוש שעוצב מחדש עם כונס אוויר גדול יותר, יחידות תאורה שעודכנו קלות ותוספות ניקל בהתאם לרמת הגימור. ב'קרוסטאר', מעין גרסת פנאי, גם דמוי מגן גחון וספי דלתות מוכספים. בפרופיל ניתן להבחין בחישוקים בעיצוב חדש, כתלות ברמת הגימור. עוד נוסף גוון אפור חדש למבחר צבעי המרכב.
לצד שינויים אלה נוספה להיצע גרסת RS ספורטיבית ולזו תוספות עיצוביות להופעה הנדרשת: פגוש עם סבכה גדולה ואגרסיבית, חישוקים גדולים בעיצוב ספורטיבי, פגוש חדש וכנף קטנה מאחור.
בהונדה לא מפרטים אם כיול המתלים ב-RS שונה, אך מדווחים כי תפוקת יחידת ההנעה ההיברידית תגדל. עוד בגרסה זו: פקדים מאחורי ההגה לבחירת עוצמת בלימת המנוע, בורר מצבי נהיגה כולל מצב ספורט שיחדד את תגובת מערכת ההנעה.