אין ספק שבעתיד יצטרכו הסדנאות למצוא נישות ודרכים חדשות כדי למשוך אליהן לקוחות, ובראבוס הגרמנית מספקת לנו הצצה ראשונה לאתגר הזה בפרשנות העדכנית שלה למרצדס EQS.
בתור סדנה שמתמחה ביצירת גרסאות מפלצתיות לדגמי מרצדס, עם הספקים שמאמירים ל-800 כ"ס בדרך קבע, בהחלט מפתיע לגלות שגרסת בראבוס ל-EQS450 אינה כוללת שיפורי הספק כלל – והנתון המקורי הצנוע-יחסית של 333 כ"ס נותר בעינו.
מה שכן שופר הוא דווקא טווח הנסיעה, בזכות קיט אווירודינמי חיצוני שמקטין את ההתנגדות לרוח בין 96 ל-140 קמ"ש בשיעור של עד 7%. כלומר, הטווח הרשמי המרשים ממילא של ה-EQS450 אשר עומד על כ-700 ק"מ, יצמח לכמעט 750 ק"מ.
מבחינה אווירודינמית, זהו שיפור מרשים מאוד לרכב שכבר במקור מתגאה במקדם גרר פנטסטי של 0.2 בלבד, והתקבל באדיבותם של ספוילר קדמי משודרג עם כונסי אוויר חדשים, מסיטי אוויר בבתי הגלגלים, ספוילר אחורי על תא המטען ודיפיוזר אחורי שעוצב מחדש.
בנוסף, מהנדסי בראבוס עדכנו את תוכנת מתלי האוויר כדי שינמיכו את המרכב ב-1.5 ס"מ מלפנים ו-2 ס"מ מאחור, והתקינו חישוקי 22" עצומים בעלי התנגדות נמוכה לרוח.
כל הטוב הזה מגיע תמורת סכום שווה לכל נפש של 70 אלף יורו בלבד, גבוה ביותר מ-50% ממחירה של EQS450 סטנדרטית בגרמניה. או במילים אחרות, לאט-לאט, לא לרוץ לקנות כולם ביחד.