אבל לתהילה האמיתית שלה זכתה RUF בעקבות סרטון פולחן מ-1989 בו דגם CTR "הציפור הצהובה" חרך את הנורבורגרינג באופן שטרם נראה עד אז; בימים ההם, כשהמילה דריפט עוד לא הייתה שגורה בפיו של כל פעוט שמחליק את הבינבה שלו, המראה של מכונית ספורט טסה מפניה לפנייה בהחלקה מסמרת ובמהירות מסחררת הייתה פשוט שומטת לסתות – והאמת היא שהנהיגה בסרטון המיתולוגי ההוא נראית הירואית לחלוטין גם בצפייה עכשווית.
אותה ציפור צהובה הייתה גרסה משופרת של פורשה 911 טורבו, עם 469 כ"ס על 1150 ק"ג, ואף החזיקה בתואר המכונית המהירה בעולם עם 342 קמ"ש מרביים – עד שמקלארן F1 הדיחה אותה מהפסגה.
מאז ועד היום המשיכה הסדנה לפעול בשיפור ובייצור גרסאות מופרעות לדגמי פורשה, והיצירה האחרונה שלה נחשפה בשבוע המכוניות במונטריי.
כרגע הרכב מוגדר כקונספט ונקרא "ברגמייסטר", שפירושו בגרמנית "שליט ההר", רמז להיותה מכונית מחווה לשליטות מירוצי טיפוס הגבעה הקלאסיות של פורשה – ה-906, ה-909 ברגספיידר, וה-718 RS60 ספיידר – אשר כיכבו במירוצי הרים בשנות השישים.
הבסיס של הברגמייסטר העדכנית היא פורשה 911 מדור 993 (זו שיוצרה בין 1994 ל-1998) והיא עושה שימוש בגרסה מחוזקת של מנוע הטורבו ומפיקה 450 כ"ס. המרכב איבד את הגג ו(מרבית) השמשה הקדמית ועטוף במלואו בפנלים מקרבון, כך שמאות קילוגרמים הושלו ממשקלה של המכונית המקורית.
גם תא הנוסעים הוא מינימליזם במפרט מסלולי, ודיפוני אלקנטרה מקיפים הם כמעט אביזרי ה"נוחות" היחידים.
מחיר או מועד ייצור טרם פורסמו, כך שכל שנותר לעשות הוא לבהות בתמונות ולהזיל ריר – או לחשוב על משחק המילים הדבילי שבו RUF הפכה Roofless.