בשקלים, בשער הנוכחי, זה יוצא כ-72 מיליון שקל. ולפני שאתם מנסים לחשב כמה היה עולה להביא אותה לארץ אחרי ששילמתם מיסים לקופת המדינה – עזבו, לא כדאי לכם.
קרול שלבי (כן, ההוא מהשלבי קוברה ומהסרט 'פורד נגד פרארי') ניצח שמונה מירוצים וסיים על הפודיום 10 פעמים מאחורי ההגה של הפרארי הזו, והכיתוב שהוא השאיר על מיכל הדלק הוא "מר פרארי אמר לי שזו הפרארי הטובה ביותר שהוא בנה אי פעם".
רק שתי יחידות מדגם 410 ספורט ספיידר נבנו למירוצים על ידי פרארי עם מנוע V12 בנפח 4.9 ליטר שכלל 24 מצתים. בסך הכל השתתפה הפרארי המיוחסת ב-40 מירוצים בין 1956 ל-1958, ניצחה ב-11 מהם וסיימה על הפודיום 19 פעמים.
המכונית נמסרה לקונה מלווה בגביע הראשון (1956) והאחרון (1958) בהם זכה שלבי, יחד עם לוחית רישוי המירוץ המקורית מ-1957. אה, כן, והיא גם נראית לא רע...