בבריטניה, גרסת הכניסה מציעה מנוע בהספק 160 כ"ס וסוללת 51 קוט"ש, המאפשרת טווח נסיעה של עד 350 ק"מ בין טעינות. לגרסת ה'טווח הארוך' שיש לה מנוע המייצר 204 כ"ס, סוללה של 64 קוט"ש וטווח נסיעה מרבי של עד 450 ק"מ בין טעינות. לשתי הגרסאות אפשרות לטעינה מהירה עד 135 קילוואט, המאפשרת טעינה מ-10% ועד 80% תוך 35 דקות בלבד.
מחירה של MG4 בבריטניה יחל בכ-26,000 ליש"ט, נמוך בכ-12% ממחירו של MG ZS EV בעל סוללה דומה (שמחירו בישראל, נכון לכתיבת שורות אלו, 144,500 שקלים).
פרדיננד מתהפך בקברו
כעת חושפת היצרנית הסינית את גרסת הביצועים – שמציעה ביצועים של פורשה 911 קאררה S (או טסלה מודל 3) במחיר של פולקסווגן גולף GTI. הגרסה החדשה זוכה לתג 'Triumph Edition', ועושה שימוש בצמד מנועים חשמליים, ליצירת הנעה כפולה.
ההספק המתקבל הוא 445 כ"ס ו-61.2 קג"מ, שמספיקים כדי להביא אותה ל-100 קמ"ש ב-3.8 שניות בלבד. נתון מהירות מרבית טרם פורסם. כדי להתאים את השלדה לכוח המוגבר, זוכה הגרסה החמה למערכת הכוונת מומנט ("טורק וקטורינג") בהנעה הכפולה, מערכת בלימה משודרגת, חישוקי 18 אינץ' גדולים יותר, צמיגי ברידג'סטון רחבים יותר, ומושבי אלקנטרה ועור ייחודיים.
הגרסה הספורטיבית עושה שימוש באותה סוללה של גרסת הטווח הארוך (64 קוט"ש), אך גם כאן, נתון טווח בתקן WLTP האירופאי טרם פורסם. לפי התקן הסיני הליברלי, מדובר בטווח הקצר בכ-12% מגרסת הלונג ריינג', כך שאפשר לצפות לטווח של כ-400 ק"מ.
מגזין הרכב הבריטי Car מדווח כי MG "מכוונת" לתג מחיר של כ-35 אלף ליש"ט – יקר בכ-10% מגרסת הטווח הארוך המאובזרת ביותר כרגע, וכמעט זהה למחירה של פולקסווגן גולף GTI בסיסית בממלכה. כמו כן דיווח המגזין כי ה-MG4 כפולת המנועים עשויה להיות חלק מתת-מותג ספורטיבי חדש של MG יחד עם הרודסטר 'סייברסטר' שהוצגה לאחרונה, ואולי אף תחזיר את תג XPower אותו ענדו גרסאות הקיצון בגלגולו הבריטי של המותג.