איך זה נראה
עיצובו החיצוני של DS 3 המחודש זוכה לריענון קליל בעיצוב, הדומה לזה המוביל כעת את DS 4 החדשה ו-7 המעודכן שהוצגו לאחרונה. בחזית, סבכה מעודכנת, יחידות תאורה חדשות מסוג לד (תקניות), תאורת לד-יום בעיצוב חדש ועוד. מאחור, יחידות תאורה מעודכנות והפס המחבר ביניהן הוא כעת בצבע שחור ונוסף עליו הכיתוב DS AUTOMOBILES. בנוסף, לדגם חישוקי 17 ו-18 אינץ' בעיצוב חדש ומספר צבעים חדשים למרכב: אדום 'דיווה' ואפור 'לכה'.
סביבת הנהג זכתה גם היא לשורת עדכונים כולל מגוון רחב של חומרי דיפון חדשים. בנוסף, גלגל הגה חדש המזכיר מאוד בעיצובו את זה הקודם, אך לטענת DS הוא שונה מספיק כך שישפיע על תנוחת הנהיגה. מסך המולטימדיה בגודל 10.3 אינץ' חדש, וכולל את הממשק העכשווי של DS המכונה IRIS. בנוסף, ל-3 המחודש מערך מצלמות היקפיות חדש ואיכותי יותר.
גרסה חשמלית חדשה
בגרסה החשמלית של הדגם, DS 3 E-TENSE, נעשה השינוי הגדול ביותר ומוטמע בה המערך החשמלי החדש של הקבוצה שכבר הוצג בפיג'ו 308 ו-208 – זה כולל מנוע, סוללה ומשאבת חום חדשים ותיבת הילוכים עם יחס העברה שונה.
המנוע החשמלי החדש מפיק 156 כ"ס, תוספת של 20 כ"ס ביחס להספק הקודם, ו-26.5 קג"מ (ללא שינוי) ולפי DS אינו רק חזק יותר, אלא גם יעיל יותר. לסוללה אנרגיה של 54 קוט"ש במקום 50 לפני החידוש, תוספת של 8% לנתון הברוטו ויותר מ-12% לנתון הנטו (50.8 קוט"ש במקום כ-45 קוט"ש). כל השינויים הללו מובילים לטווח מרבי מוצהר של 402 ק"מ בין טעינות במקום 330 ק"מ עד כה, שיפור של 22%.
ללא שינוי, הספק הטעינה הביתי (AC) המרבי הוא 11 ק"ו, וזה המהיר (DC) הוא 100 ק"ו, לטעינה מ-5% ועד 80% בחצי שעה.
גם בנזין ודיזל
DS 3 המחודש ממשיך עם היצע מנועי הבנזין והדיזל הקיימים, אולם המבחר מצומצם מאשר עד כה. בגרסאות הבנזין מנוע הטורבו-בנזין 1.2 ליטר 3 צילינדרים המוצע בהספק של 100 כ"ס עם תיבה ידנית או 130 כ"ס עם תיבה אוטומטית, וגרסת ה-155 כ"ס ירדה מההיצע. בנוסף, מוצע מנוע הטורבו-דיזל 1.5 ליטר, כעת רק בהספק 130 כ"ס עם תיבה אוטומטית.