דגמים אלה – כמו-גם הפנאי-קופה ID.5, רכב הפנאי לשבעה ID.6, המיניוואן/מסחרית ID. Buzz – חולקים אותה רצפה חשמלית ייעודית MEB, ממש כמו אודי Q4 e-tron, סקודה אניאק iV, קופרה בורן.
פולקסווגן ID.4 ממוצב כמו סקודה אניאק המשווק כאן מזה שנה וחולק עמו את המכלולים העיקריים.
דגם, גרסה
פולקסווגן ID.4 הוא רכב פנאי קומפקטי, בסיס הגלגלים שלו הוא 276.6 ס"מ, אורכו 458 ס"מ, רוחבו 185 ס"מ וגובהו 164 ס"מ. נפח תא המטען שלו הוא 543 ליטרים ו-1543 ליטרים עם מושבים מקופלים, ומשקלו של הרכב 2,208 ק"ג בגרסה המשווקת כאן.
ל-ID.4 צמיגים קדמיים (235/55-19) צרים מאלה האחוריים (255/50-19), מה שאמור להעביר מסר ספורטיבי; ברמת הגימור הגבוהה ביותר, 235/50-20 ו-255/45-20.
הדגם החדש מוצע בתחילת דרכו כאן עם מנוע יחיד המייצר 204 כ"ס ו-31.6 קג"מ, ההנעה אחורית, משך ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש הוא 8.5 שניות והמהירות המרבית מוגבלת ל-160 קמ"ש. בגרסה זו סוללה של 82 קוט"ש (ברוטו; 77 קוט"ש נטו), ולפי פולקסווגן זו מעניקה לרכב טווח של 519 ק"מ. ניתן לטעון את הסוללה בישראל במטען מהיר בהספק עד 135 ק"ו.
היבואן ישקול בהמשך את ייבוא גרסת ההנעה הכפולה שיש לה 265 כ"ס ובמהדורת GTX הספק של 299 כ"ס.
רמות גימור, מחירים
פולקסווגן ID.4 מוצע בשלוש רמות גימור, ובמפרט הבטיחות בכולן: בלימה אוטונומית, תיקון סטייה, ניטור שטחים מתים, ובקרת שיוט אדפטיבית כסטנדרט.
ברמת הגימור הבסיסית 'פרו', שמחירה 215,000 שקלים, תאורת לד, חישוקי 19 אינץ', מצלמות היקפיות, מפתח חכם, מושבים עם ריפוד אלקנטרה, מולטימדיה עם צג 10 אינץ' וממשק אפל 'קארפליי', מחוונים מוקרנים, בקרת אקלים דו-אזורית, תאורת אווירה.
ל'פרו אדוונסד' המוצעת ב-256,000 שקלים, מושבי "נוחות" עם תפעול חשמלי למושבים הקדמיים, בקרת אקלים תלת-אזורית, צג מולטימדיה 12 אינץ', מערכת שמע משודרגת, צביעה דו-גוונית.
ל'פרו פרמיום' העולה 273,000 שקלים, תאורת לד מתקדמת הכוללת גם עמעום אוטומטי, חישוקי 20 אינץ', גג זכוכית, תפעול חשמלי לדלת תא המטען, חלונות מושחרים, שמירה על מרכז נתיב הנסיעה בפקקים, מעבר נתיב אוטונומי ועוד.
פולקסווגן ID.4 מוצע עם אחריות מלאה לשלוש שנים ולסוללות אחריות של 8 שנים או 160,000 ק"מ.
בשלב זה הגיעו מספר מצומצם של כלי רכב לישראל - המסירות בפועל צפויות להתחיל בחודש מרץ.
*פורסם ב-24.10.22 (נוסף וידאו)