העיצוב של 500e אומנם דומה מאוד לזה של קודמתה, אבל מדובר בדגם חדש לגמרי הבנוי על פלטפורמה ייעודית.
המכונית החדשה גדולה מקודמתה מכל כיוון, ומוצעת בשני הספקים צנועים יחסית - 95 ו-118 כ"ס, כאשר הגרסה ה"חזקה" מאיצה למאה קמ"ש ב-9 שניות ותיעצר ב-150 קמ"ש מרביים, לא בדיוק נתונים מעוררים.
זה משאיר המון מקום לגרסאות ספורטיביות לפרוח, ותמונה ראשונה של ורסיית אבארט דלפה לרשת לפני ההצגה הרשמית הצפויה בנובמבר. לפי הרקע והמיקום, נראה שהתמונה צולמה בחשאי במפעל היצרנית, מה שגורם לנו להאמין שמדובר בצילום אותנטי ולא בזיוף.
בתמונה, המכונית לובשת חזית מחודשת עם כונס אוויר תחתון גדול בהרבה מזה של פיאט 500 הרגילה, אשר כולל כניסת אוויר נוספת בתחתית הפגוש. אולם השינוי הדרסטי ביותר הוא הוספת כיתוב 'אבארט' עצום לרוחב החלק הקדמי, כדי שגם על הירח ידעו שלא קניתם את הגרסה הארצית. תג העקרב עדיין שם, אך כעת הוא ניצב על מכסה המנוע והינו קטן משמעותית מזה של דגמי הבנזין הנוכחיים.
שמועות טוענות להספק של 160 כ"ס, מהירות מרבית של 200 קמ"ש וטווח של 350 ק"מ בין טעינות. נתונים צנועים, אך הגיוניים. שמועה אחרת טענה למחיר של 50 אלף יורו, כפול ויותר מגרסאות אבארט בנזין ומה-500e הרגילה - וזה כבר נשמע לא סביר.
נצטרך להמתין בסבלנות לחשיפה הרשמית, ולקוות שתחילת השיווק באמת מתוכננת למחצית הראשונה של 2023.