הפעם הוא היברידי
בשונה מיחידת ה-1.4 ל' ההיברידית-מתונה (סדרת K14D) ליחידת החדשה (סדרת K15C) מערך היברידית מלא ומקיף יותר המאפשר גם נסיעה במצב חשמלי למרחקים קצרים בזכות סוללת ליתיום-יון 140 וולט. סוזוקי לא מסרה נתון אנרגיה או את טווח הנסיעה המירבי.
הכוח מגיע ממערך המשלב בין מנוע בנזין אטמוספרי המוכר בווריאציה אחרת מג'ימני – 1.5 ל', 4 ציל' – למתנע-גנרטור המפיקים יחדיו 115 כ"ס ב-6,000 סל"ד ו-14.1 קג"מ ב-4,400 סל"ד (129 כ"ס ו-23.9 קג"מ ב-1.4 ל', טורבו). התיבה כאן היא רובוטית חד-מצמדית עם שישה הילוכים במקום ידנית או אוטומטית בגרסה המוגדשת.
הביצועים, כצפוי, טובים פחות עם 12.7 שניות ל-100 קמ"ש בגרסת ההנעה הקדמית או 13.5 שניות בגרסת ההנעה הכפולה – 9.5 ו-10.2 שניות בהתאמה בגרסת הטורבו. צריכת הדלק המוצהרת טובה יותר אך רק במעט: 19.2 ו-17.2 ק"מ לליטר בגרסת ההנעה הקדמית והכפולה בהתאמה (שיפור של כ-7.5% בממוצע).
מעבר לביצועים הפחות טובים גם תא המטען משלם מחיר בשם החסכון: נפחו בגרסה ההיברידית עומד על 293 ל' בלבד – 137 ל' פחות מגרסת הטורבו המוכרת.
בשלב זה לא ידוע על כוונות לשיווק סוזוקי S-Cross ההיברידי בישראל.