לוטוס נמנעת כרגע במכוון מלפרסם את נתון המשקל של האלטרה, אך סביר להניח שהוא לא יהיה נמוך מ-2 טון...
המספרים שלוטוס כן משתפת הם מומנט של 100.4 קג"מ, תאוצה למאה קמ"ש בפחות מ-3 שניות ומהירות מרבית של 265 קמ"ש. אלו הנתונים של הגרסה הבכירה, אלטרה R, שתהיה היחידה שתציע מצב נהיגת מסלול, Track Mode, המוריד את גובה המרכב ומקשיח את המתלים באופן אגרסיבי.
מתחתיה יוצעו הגרסה הרגילה ואלטרה S, אשר שתיהן מצוידות בשני מנועים חשמליים בהספק של 605 כ"ס ומומנט של 72.4 קג"מ.
זה מספיק לנתון תאוצה של 4.5 שניות למאה קמ"ש ולמהירות מרבית של 258 קמ"ש.
בכל הגרסאות סוללה בקיבולת של 112 קוט"ש המאפשרת לשתי גרסאות הבסיס טווח נסיעה של 600 ק"מ ולגרסה הבכירה טווח חשמלי של 490 ק"מ. טעינה מהירה מוצעת בהספק של עד 350 קילוואט, כך שטעינה מ-10% סוללה ל-80% תארוך 20 דקות בלבד.
לפי מידע שנחשף בשבועון הבריטי 'אוטוקאר', המחיר לגרסה הבכירה יעמוד על 120,000 ליש"ט כאשר המכונית תגיע לשוק הבריטי בקיץ 2023, וסביר להניח שהיא תיוצא גם לארה"ב ולסין.