הייחוד
לג'וק ההיברידי מנוע בנזין אטמוספרי 1.6 ליטר שלפי ניסאן פותח במיוחד למערך זה, וזה מייצר 94 כ"ס ב-5,600 סל"ד ו-15.1 קג"מ ב-3,600 סל"ד. בנוסף, לרכב שני מנועים חשמליים: לאחד 49 כ"ס ו-20.9 קג"מ, ולשני המתפקד כגנרטור/מתנע 20 כ"ס ו-5.1 קג"מ; ההספק המשולב הוא 143 כ"ס ונתון המומנט המשולב לא נמסר.
משך ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש הוא 10.1 שניות והמהירות המרבית 166 קמ"ש; להשוואה: בגרסת הטורבו-בנזין 1.0 ליטר 11.1 שניות ו-180 קמ"ש . צריכת הדלק המוצהרת בגרסה ההיברידית היא 19.6 ק"מ/ל' והציון הירוק הוא 3.
המנוע החשמלי הקטן אחראי גם לסנכרון ההילוכים, לשילוב חלק, ולרכב סוללה של 1.2 קוט"ש. לפי ניסאן הרכב יכול לנוע עד 80% מהזמן בהנעה חשמלית בעיר.
הגרסה ההיברידית שונה מזו הרגילה בתא מטען הקטן ב-68 ליטרים ל-354 ליטרים ובמשקל גבוה ב-114 ק"ג ל-1400 ק"ג.
השינויים החיצוניים כוללים סבכה שונה שחלקה העליון מכוסה וחלקה אטום, סימול הגרסה הזאת וגם הגרסה החדשה ללוגו של ניסאן. בפנים השינויים הם במתגי תפעול ובתצוגה הנדרשים לגרסה זאת.
רמות גימור, מחירים
במפרט הבטיחות של ניסאן ג'וק ההיברידי בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב ועמעום אוטומטי.
גרסה זו מוצעת בשתי רמות גימור המוכרות מדגמים אחרים.
הבסיסית, 'אסנטה טק' שמחירה 148,000 שקלים, כוללת תאורת לד, חישוקי "17, מפתח חכם, מולטימדיה עם צג "8, מחוונים מוקרנים, בקרת אקלים. ל'אסנטה טק TT', העולה 153,000 שקלים, חישוקי "19, פנסי ערפל, צביעה דו-גונית.
מחירים אלה גבוהים ב-17,000 שקלים מגרסת הטורבו-בנזין 1.0 ליטר באותן רמות גימור.