דגם חדש
ב..מ.וו X1 החדש, כקודמו, מתבסס על רצפת ההנעה הקדמית UKL, כעת בגרסה 2 שלה; הדגם חולק אותה עם סדרה 1, סדרה 2 (גראן קופה, וטורר) כמו-גם עם קאנטרימן וקלאבמן של מיני. יצוין כי במקורו התבסס הדגם על רצפת הנעה אחורית.
הדגם החדש גדול מקודמו - בסיס הגלגלים, 292.2 ס"מ, גדל ב-2.2 ס"מ מזה שבדגם הפורש; האורך ב-6 ס"מ ל-450 ס"מ; הרוחב ב-2.5 ס"מ ל-184.5 ס"מ, והגובה ב-3 ס"מ ל-164 ס"מ. נפח תא המטען 540 ליטרים ועד 1600 ליטרים עם מושבים מושטחים. משקל הרכב 1500 ק"ג.
עיצוב הדגם החדש מזוות יותר, והתוצאה הכוללת היא רכב בולט יותר למראה.
שינוי משמעותי בסביבת הנהג הוא עם הטמעת הדור השמיני של מערך התפעול i-דרייב ומסך "10.7 שדרכו שולט הנהג ברוב מערכות הרכב. מסך זה משולב במסגרת אחת עם מחוונים מוקרנים בגודל "10.25.
ב.מ.וו X1 מוצע בגרסאות בנזין, דיזל, היברידית-נטענת וחשמלית. תחילת השיווק היא בגרסת 18i – טורבו-בנזין 1.5 ליטר 3 צילינדרים, 136 כ"ס (4400-6500 סל"ד) ו-23.4 קג"מ (1500-4000 סל"ד); תיבה דו-מצמדית והנעה קדמית; 0 ל-100 קמ"ש ב-9.2 שניות ועד 208 קמ"ש; צריכת הדלק הממוצעת היא 13.7 ק"מ/ל' והציון הירוק 15.
בקרוב מאוד יחל שיווקה של הגרסה החשמלית iX1. לזו שני מנועים חשמליים והנעה כפולה, 313 כ"ס ו-50.4 קג"מ, 0 ל-100 ב-5.3 שניות ועד 180 קמ"ש. לסוללה 64.7 קוט"ש (נטו), הטווח המוצהר הוא 417-440 ק"מ והספק הטעינה ב-DC עד 140 ק"ו.
רמות גימור, מחירים
במפרט הבטיחות המועשר בלימה אוטונומית גם בנסיעה לאחור, תיקון סטייה, ניטור היקפי ואקטיבי של שטחים מתים, בקרת שיוט אדפטיבית.
ב.מ.וו X1 בגרסת 18i מוצע בשתי רמות גימור. ברמת הגימור 'סטייל' שמחירה 275,000 שקלים תאורת לד, חישוקי "17, גג זכוכית, תפעול חשמלי לדלת תא המטען, בקרת אקלים דו-אזורית ופתחי מיזוג לאחור, ריפוד דמוי עור.
ב-'M ספורט' העולה 285,000 שקלים בולמי זעזועים נשלטים אלקטרונית ובנוסף: תאורת לד אדפטיבית, חישוקי "18, מפתח חכם, פקדי הילוכים בהגה, תפעול חשמלי למושב הנהג.