לפי עיני נמסרו עד כה רק 600 מכוניות, ועם זאת התכניות להגיע לרף 1000 המכוניות היו מבוססות; בשלב זה נמצאות עוד 400 מכוניות בתהליך מכירה והלקוחות ממתינים להגעת הכלים לארץ.
עיני צופה כי עד סוף 2022 יעלה מספר המסירות ל-650 מכוניות, זאת לעומת 773 יחידות ב-2021.
בהתייחסות לבעיות הייצור והאספקה, אמרה עיני כי כעת לפחות רואים אור בקצה המנהרה והקצאות הכלים לשוק הישראלי מתחילות לעלות. זו הסיבה שבלנד רובר ישראל אופטימיים לגבי 2023 ומאמינים שביחד עם יגואר יחצו סוף סוף את הקו הנכסף של 1000 מסירות בשנה.
ארז טרופן, סמנכ"ל השיווק והמכירות של החברה, מקווה שמכירות ריינג' ספורט ינועו סביב 200 כלים בשנה הבאה, כל זאת כמובן לפי יכולת האספקה של המפעל.
בלנד רובר מכוונים להציג בחודשים הראשונים של 2023 גרסאות חדשות בדגמי המותג. מדובר בגרסאות היברידיות-נטענות לריינג' רובר החולקות טכנולוגיה ומרכיבים עם ריינג' ספורט, כמו גם גרסה היברידית-נטענת לדיפנדר החדש. בנוסף, יחל שיווקה של גרסת 130 הארוכה של דיפנדר. כפי שצוין בידיעה על ריינג' רובר ספורט, עד אמצע 2023 צפויות להגיע לארץ גם גרסאות הבנזין של הדגם החדש.