במסגרת המכרזים תקים ג'ינרג'י ארבעה חניונים אשר יחד יציעו לפחות 85 עמדות טעינה כפולות המאפשרות להטעין שני אוטובוסים בו זמנית בהספק של 180 ק"ו כל אחת. לפי דברי ג'ינרג'י, הסידור הזה אמור לאפשר טעינה של עד 300 אוטובוסים חשמליים בכל לילה. כאמור, אלה יצטרפו לעמדות בחניונים קיימים בראשון לציון ואשדוד – 16 ו-28 עמדות כפולות, בהתאמה – המאפשרות טעינה של כ-200 אוטובוסים מדי לילה.
בג'ינרג'י מדווחים כי בחלק מהחניונים תוטמע מערכת VEGA לניהול מתקדם של מערך הטעינה. מדובר בתוכנת ניהול מסופי טעינה חכמה המאפשרת ניתוב החשמל וטעינת האוטובוסים בהתאם להספק הקיים בפועל תוך התחשבות והתאמה לסידור העבודה של האוטובוסים בקווים השונים.
המכרזים האלה מגיעים כהמשך ישיר להחלטת הממשלה מבפרואר השנה שקבעה את שנת 2026 כיעד בו לא תאפשר רכישת אוטובוסים עירוניים עם מנוע דיזל. המהלך צפוי להתרחש בהדרגה אך בקצב גבוה יחסית: בשנת 2024 כ-30% מהאוטובסים העירוניים החדשים שיירכשו יהיו חשמליים, בשנת 2025 חלקם יעלה ל-50% ובשנת 2026 והלאה תותר מכירה של אוטובוסים עירוניים חשמליים בלבד.