אסטרה חשמלית
עיצבה החיצוני של אסטרה החשמלית כמעט זהה לגרסאות המוכרות, ומלבד מספר תגי e וחישוקי 18 אינץ' בעיצוב אווירודיאמי המופע המוכר והמוצלח של אסטרה חוזר כאן ללא שינוי. אסטרה החשמלית תוצע במרכב האצ'בק וסטיישן.
גם סביבת הנהג דומה עד זהה לזו של הגרסאות הרגילות וכוללת סידור של שני מסכים בגודל 10 אינץ' – לוח מחוונים ומערך מולטימדיה הפונה כלפי הנהג, מושבי נוחות מתקדמים ועוד. באופל מציינים כי המרחב לנוסעים לא נפגע במעבר לחשמל. נפח תא המטען דווקא כן – 513-1,553 ל' בגרסת הסטיישן החשמלית במקום 548-1,574 ל' בגרסאות ההיברידיות ו-608-1,634 ל' בגרסאות הבנזין והדיזל.
מנוע, סוללה, טווח
יחידת ההנעה החשמלית החדשה מוכרת מהגרסאות החשמליות של פיג'ו 208 ו-308 שהוצגו לאחרונה. המנוע מעמיד לרשות הנהג 156 כ"ס ו-27.5 קג"מ. באופל מציינים כי בניגוד למרבית החשמליות בהן המהירות המירבית מוגבלת ל-150-160 קמ"ש, זו של האסטרה עומדת על 170 קמ"ש.
לפחות בתחילת הדרך תוצע האסטרה עם סוללה אחת – 54 קוט"ש (ברוטו) המורכבת מ-102 תאים המחולקים בין 17 מודולים שונים. מערך זה מאפשר לאופל אסטרה החדשה טווח נסיעה מירבי של עד 416 ק"מ בין טעינות לפי WLTP. באופל מתגאים בנתון צריכת חשמל נמוך למדי של 7.8 ק"מ לקוט"ש.
טעינה ביתית (תלת-פאזית) אפשרית בקצב של 11 ק"ו. טעינה מהירה (DC) אפשרית עד 100 ק"ו וזה אמור להספיק לטעינה של עד 80% בכ-30 דקות, כך אופל.
מאופל ישראל נמסר כי האסטרה החשמלית צפויה להגיע לשוק המקומי במחצית השניה של 2023.