כזכור פעילות מותג ג'נסיס בארץ נחנכה בפברואר 2021, ומאז נמכרו כאן כ-1000 יחידות, 20% מתוכן עם הנעה חשמלית.
מהדורה חשמלית
כמו הגרסה החשמלית של מכונית הסלון G80 (גם זו נקראת 'אלקטריפייד'), גם כאן מדובר בדגם המבוסס על רצפת הנעה אחורית/כפולה (M3) שיצא לאור עם מנועי בעירה פנימית. זאת, בניגוד לדגם הפנאי GV60 המוצע רק עם הנעה חשמלית וחולק אותה רצפה ייעודית E-GMP יחד עם איוניק 5 ו-6, קיה EV6.
בגרסה החשמלית של GV70 שני מנועים להנעה כפולה. התפוקה הכוללת היא 435 כ"ס ו-71.4 קג"מ, ובמצב דחף (בוסט) ל-10 שניות, 489 כ"ס (ואותו מומנט). התוצאה: 0 ל-100 קמ"ש ב-4.2 שניות. המהירות המרבית, 235 קמ"ש, יוצאת דופן לכלים חשמליים כאלה. להשוואה, ל-GV70 המשווק כאן מנוע טורבו-בנזין 2.5 ליטר 4 צילינדרים, וזה מייצר 304 כ"ס ו-43 קג"מ, מזנק מ-0 ל-100 קמ"ש ב-6.1 שניות ומגיע ל-240 קמ"ש
לגרסת 'אלקטריפייד' סוללת 77.4 קוט"ש לטווח נסיעה של 455 ק"מ וטעינה מהירה של 350 קילוואט. משקל גרסה זו 2245 ק"ג, כבדה ב-260 ק"ג מזו עם מנוע הבנזין.
העיצוב החיצוני של הגרסה המחושמלת שונה במעט – לשיפור היעילות האווירודינמית וגם לבידול הגרסה הזאת. השבכה אטומה ומשולב בה פתח טעינה, ולרכב כונסי אוויר אקטיביים, פגוש קדמי מחודש, חיפויים מתחת לרצפה לשיפור זרימת האוויר וחישוקי "19 במבנה אווירודינמי יותר. כמו ב-GV60, גם ברכב זה אפשרות לבחור בצליל מנוע.
רמת אבזור, מחיר
ג'נסיס GV70 'אלקטריפייד' מוצע עם מפרט בטיחות מכובד, הכולל בלימה אוטונומית גם לאחור, ניטור אקטיבי של שטחים מתים והקרנתם במחוונים, בקרת שיוט אדפטיבית, מערך הימנעות מתאונה, התרעה על שכחת ילדים.
לרכב שליטה אלקטרונית בבולמי הזעזועים המבוססת גם על מצלמה סורקת, ובמפרט האבזור ברמת הגימור 'פרמיום': תאורת לד, חישוקי "19, גג זכוכית, מפתח חכם, תפעול חשמלי של דלת תא המטען, ההגה והמושבים הקדמיים המאווררים, מולטימדיה "14.5, מחוונים מוקרנים, תאורת אווירה צבעונית, ריפוד עור משולב בד.
מחיר הגרסה החשמלית של GV70 הוא 469,000 שקלים – מחיר גבוה בהרבה מזה של גרסת הבנזין, שמחירה נע בין 365,000 שקלים ל-429,000 שקלים; מחירה של רמת גימור דומה אך לא זהה הוא 379,000 שקלים.