עיקר השינוי ברכב הפנאי הגדול שהוצג ב-2018 הוא בהופעה החיצונית - חזית חדשה שמיישרת קו עם העיצוב שהוצג בב.מ.וו סדרה 7 החדשה ובתא הנוסעים.
בסביבת הנהג השינוי מאוד מהותי עם קבלת מערך התפעול החדש שראינו (דור שמיני ל-iDrive) שדומה למה שהוצג ב-iX רק עם צג גדול "14.9 וקעור. גם בורר ההילוכים הוחלף בכזה שהינו קטן ופתחי האוורור שונו.
שיווק ב.מ.וו X7 יחל בארץ בגרסת ה-40 דיזל, לזו מנוע שישה צילינדרים בטור, בנפח 3.0 ליטר עם 340 כ"ס ו-71.4(!) קג"מ כבר ב-1750 סל"ד. המנוע, בעל מערך היברידי מתון, משודך לתיבה אוטומטית בעלת שמונה הילוכים של ZF. ההאצה ל-100 קמ"ש תארך 5.9 ש' והמהירות המרבית היא 245 קמ"ש. לרכב כמובן הנעה כפולה וקפיצי אוויר.
בשלב ראשון הרכב יוצע ברמת גימור 'אקסלוסיב' מאוד מהודרת ובמחיר של 920,000 שקלים. זו כוללת חישוקי "22, תאורת לד מאטריקס, גג פנורמי, פתיחה חשמלית לדלת האחורית, תצוגה עילית, תפעול כיוון חשמלי להגה, למושבים הקדמיים ולאלה שבשורה השנייה, קיפול חשמלי למושבים שבשורה השלישית, אוורור למושבים הקדמיים, בקרת אקלים מפוצלת לחמישה אזורים, מפתח חכם, וילונות צד חשמליים, ועוד. לרכב כמובן מערך בטיחות מלא.