רכב הקונספט הוא סנונית ראשונה ל"נויה קלאסה" (Neue Klasse, "המחלקה החדשה") של ב.מ.וו, סדרה של כלי רכב חשמליים שייכנסו לייצור החל משנת 2025 וייבנו על פלטפורמה ספציפית שתתמוך בדור הבא של מערכות ההנעה והטכנולוגיה של היצרנית. סדרת הנויה קלאסה תמוצב לצד הדגמים החשמליים הקיימים, ותחליף אותם בהדרגה, כשאלו יסיימו את מחזור החיים שלהם.
אחד האלמנטים הבולטים ברכב הקונספט שמרמז על העתיד לבוא הייתה תצוגה עילית במציאות רבודה, שיכולה למלא את מלוא רוחב השמשה הקדמית, פונקציה שתשולב ברוב דגמי ב.מ.וו החדשים כחלק מעיצוב מחדש של ממשקי המשתמש. ב-iVision Dee הנהג יכול לבחור בין חמש רמות שונות של המידע המוצג, החל ממערך מינימלי בסגנון אנלוגי של נתוני מהירות וטווח, ועד לתצוגת מציאות רבודה על מלוא רוחב השמשה.
תא הנוסעים המינימליסטי של קונספט, ללא כל מסכי זכוכית או פקדים פיזיים, לא צפוי להיות אפשרי עבור דגמי ייצור עתידיים, אבל הצורה הממוקדת-נהג של הדשבורד והשימוש בחומרי בד לדיפון הם משהו שכבר הוטמע בב.מ.וו iX.
ה-iVision Dee מרחיבה גם את חקר משטחי הדיו האלקטרוני של ב.מ.וו, שהוצג לראשונה בשנת 2022 על אב הטיפוס iX. באמצעות טכנולוגיה דומה לזו המשמשת בקוראי ספרים אלקטרוניים, ב.מ.וו אינה משתמשת במסכים או באורות לשינוי צבע, אלא בזרמים חשמליים המשנים את הגוון של קפסולות זעירות המוטבעות בתוך משטחי המכונית. מה שמקבלים, למעשה, הוא מכונית שיכולה להחליף צבעים, בין 32 גוונים שונים, ולא רק שחור ולבן כמו בקונספט מ-2022. למרות שזה עדיין מוקדם מדי עבור יישום בדגמי הייצור הסדרתיים, ב.מ.וו אומרת שזו טכנולוגיה שיש לה פוטנציאל שימושי אמיתי במכוניות עתידיות.
כל הטכנולוגיות החדשות הללו יושבות בתוך סדאן קלאסית שניתן לזהות בבירור כב.מ.וו. העיצוב במבנה שלוש הקופסאות כולל כמה מוטיבים היסטוריים של היצרנית, כולל גריל הכליות, גרפיקה של צמד פנסים קדמיים כפולים ואפילו Hofmeister Kink (אותו עיקול ייחודי ליצרנית בחיבור בין חלון הצד האחורי לקורה C).
ב.מ.וו תמשיך להציג קונספטים של ה- Neue Klasse לאורך 2023, לפני שהדגם הראשון יושק רשמית ב-2025.