גרסה חדשה
הגרסה ההיברידית-נטענת של אקליפס קרוס הוצגה יחד עם ההכרזה על מתיחת הפנים, והיא מגיעה לכאן כעת, כמעט שנה לאחר תחילת השיווק של הגרסה הרגילה של הדגם המחודש.
בגרסה זו מנוע בנזין אטמוספרי 2.4 ליטר המייצר 98 כ"ס ו-19.7 קג"מ, מנוע חשמלי קדמי עם 82 כ"ס ו-14 קג"מ ומנוע חשמלי אחורי עם 95 כ"ס ו-19.9 קג"מ להספק משולב של 188 כ"ס ולהנעה כפולה. מנוע הבנזין משמש כמחולל זרם במהירויות נמוכות ומצטרף להנעת הרכב ישירות דרך הגלגלים הקדמיים תחת עומס או מעל 65 קמ"ש; כלומר, לרכב אין תיבת הילוכים רגילה. משך ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש הוא 10.9 שניות והמהירות המרבית 160 קמ"ש.
להשוואה, לגרסת הטורבו-בנזין 1.5 ליטר 152 כ"ס, משך ההאצה ל-100 קמ"ש 10.5 שניות והמהירות המרבית 190 קמ"ש.
לגרסה החדשה סוללה של 13.8 קוט"ש, הטווח החשמלי המוצהר הוא 45 ק"מ, וניתן לטעון אותה באופן שאינו שגרתי בכלים כאלה גם בטעינה מהירה, כאן בהספק של 50 קילוואט.
בגרסה זה תא מטען של 359 ליטרים, מכל דלק בנפח 43 ליטרים, משקל הרכב 1900 ק"ג ומרווח הגחון כאן הוא 19.1 ס"מ. להשוואה, בגרסת הטורבו-בנזין, נפח תא המטען 371 ליטרים, נפח מכל הדלק 63 ליטרים, המשקל 1520 ק"ג ומרווח הגחון 20.4 ס"מ.
רמות אבזור, מחירים
הגרסה ההיברידית-נטענת של מיצובישי אקליפס קרוס מוצעת בשלוש רמות גימור והן יקרות משמעותית מהטורבו-בנזין 1.5 ליטר.
רמת הגימור 'אזקוטיב', שמחירה 220,000 שקלים (163,000 שקלים ב-1.5 ליטר עם מפרט מעט שונה), כוללת חישוקי "18, מפתח חכם, מולטימדיה עם צג "9, בקרת אקלים מפוצלת; במפרט הבטיחות: בלימה אוטונומית, התרעה על סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית. 'פרמיום' שמחירה 230,000 שקלים (183,000 שקלים ב-1.5 ליטר במפרט מעט שונה), כוללת גם תאורת לד, גג זכוכית, ריפוד דמוי עור, תצוגה עילית ועוד; במפרט הבטיחות גם ניטור שטחים מתים.
רמת הגימור 'לקשרי', שמחירה 240,000 שקלים, חיישני חניה קדמיים, תפעול חשמלי למושבים הקדמיים, ריפוד עור, דיפון דמוי עור בדלתות, דיפון גג שחור, ובמפרט הבטיחות גם בלימה אוטונומית גם לאחור.