דגם חדש
הדור החדש של אמארוק גדול מקודמו; בסיס הגלגלים גדל ב-17.3 ס"מ ל-327 ס"מ, אורכו ב-11 ס"מ ל-536 ס"מ, והוא מוצע בישראל רק בגרסת תא-נהג כפול.
אמארוק החדש משופר מהדור הראשון בשני מרכיבים בולטים: כושר ההעמסה הוא 1190 ק"ג, שיפור של כמעט 50% ביחס לקודמו; יכולות השטח שלו טובות בהרבה, גם בזכות זוויות המרכב – מרווח גחון 23.7 ס"מ; זווית הגישה 30 מע', הבטן 21 מע', הנטישה 26 מע' – גם בזכות המפרט הטכני, הכוללת כעת גם הילוך כוח, בנוסף לנעילת הדיפרנציאל שהייתה גם קודם.
אמארוק מוצע בישראל עם מנוע טורבו־דיזל 3.0 ליטר V6 המייצר 240 כ"ס ו-61.2 קג"מ (1750-2250 סל"ד), שיפור של 16 כ"ס ו-6 קג"מ ביחס לקודמו, ולמנוע צמודה תיבה אוטומטית עם 10 הילוכים (8 הילוכים בקודמת).
למרות שהרכב חולק רצפה ואת כל המכלולים עם הטנדר של פורד, העיצוב אינו זהה. החלק הקדמי – כולל הסבכה, הפנסים, מכסה המנוע, הכנפיים – כמו-גם הדלתות וחלקו האחורי של הארגז שונים מאלה המשרתים את ריינג'ר.
אמארוק נבדק על-ידי ארגון הבטיחות יורו NCAP ב-2022 וקיבל 5 כוכבים במבחן הבטיחות שלו.
רמות אבזור ומחירים
אמארוק החדש מוצע בארץ בשתי רמות גימור, ובמפרט הבטיחות שלהן תשע כריות אוויר, בלימה אוטונומית, ניטור היקפי אקטיבי של שטח, בלימה אוטונומית לאחור, תיקון סטייה ומרכוז הרכב בנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית.
ב'סטייל', שמחירה 360,000 שקלים, תאורת לד, חישוקי "18, וו גרירה נשלף, מפתח חכם, צג מולטימדיה "12 ומחוונים מוקרנים, תפעול חשמלי למושבים הקדמיים, בקרת אקלים מפוצלת, ריפוד עור הפוך. רמת הגימור 'אוונטורה' העולה 400,0000 שקלים כוללת בנוסף פריטי עיצוב ייחודיים, חישוקי "20, מצלמות היקפיות, מערכת שמע של הרמן קרדון, עור מהודר.