כעת, לקראת תחילת הייצור בפועל, מציגה מזראטי מהדורת "סדרה ראשונה" דווקא לגרסת טרופאו מונעת הבנזין (Trofeo PrimaSerie) שחוגגת 75 שנים לדגמי ה-GT של היצרנית. המהדורה המיוחדת תוגבל ל-150 יחידות, המחולקות באופן שווה בין שתי אפשרויות הצבע הזמינות - הראשונה בצבע כסף מט עם נגיעות אדומות, והשנייה בצבע שחור עם נגיעות ירוקות.
בתא הנוסעים תמצאו ריפוד דו גוני (שחור ולבן), עם פנלים ותפירה באדום או בירוק בהתאם לצבע החיצוני הנבחר.
מבחינה מכאנית, אין שינויי ביחס לגרסת הבנזין הבכירה, וזו עדיין כוללת גרסה מוחלשת של מנוע ה-V6 כפול המגדשים מה-MC20, המייצר 550 כ"ס, ומשודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית ולהנעה כפולה. זינוק למאה קמ"ש אורך 3.5 שניות, והמהירות המרבית גבוהה מ-320 קמ"ש.
מחירים טרם פורסמו.