ריינג' רובר ולאר הוצג במקור בשנת 2017 ועודכן קלות ב-2020. אולם הפעם השינויים משמעותיים יותר; מבחוץ שונתה גרפיקת פנסי הפיקסל-לד המתוחכמים, הסבכה עודכנה לכזו בהשראת הריינג' רובר החדש, ופנסי ה"סופר לד" האחוריים, הפגוש והדיפיוזר זכו לשדרוגים עדינים. כמו כן, התווספו מספר גווני מרכב חדשים למבחר.
העדכונים הפנימיים משמעותיים בהרבה, שכן הקונסולה עם מסך המגע הכפול של הולאר היוצא הוחלפה בעיצוב נקי ומודרני יותר; המופע המרכזי הוא מסך מגע קעור חדש בגודל 11.4 אינץ', המשלב כעת את כל הפונקציות, כולל בקרת האקלים.
כפועל יוצא, לולאר אין פקדים פיזיים מלבד אלו המותקנים על ההגה. כדי להרגיע את החשש מסרבול תפעולי, לנד רובר מצהירה כי ניתן לבצע 80% מהמשימות בשתי לחיצות בלבד על מסך הבית. בנוסף, המערכת מותאמת כעת לעדכונים מהאוויר, ומציגה שיפורים למערכת הממשק Pivi Pro7, הכוללת ניווט, אבחון מובנה ושליטה במאפייני השלדה ומערכת ההינע.
לנד רובר מתגאה בכך שלולאר יש את תא הנוסעים השקט ביותר בסגמנט שלו, הודות לפונקציית ביטול הרעשים של מערכת השמע האופציונלית מבית 'מרידיאן'. כמו כן, נוספו לקוקפיט אפשרויות גוונים, חומרים ומרקמים חדשים, כולל תחליפי עור סינתטיים ותערובות צמר.
באגף יחידות הכוח עודכנה הגרסה ההיברידית-נטענת P400e עם סוללת ליתיום-יון חדשה בקיבולת 19.2 קוט"ש (עלייה מ-13.6 קוט"ש בדגם המוחלף), שמספקת עד 64 ק"מ בין טעינות, עלייה של 11 ק"מ ביחס לעבר.
הסוללה החדשה מותאמת גם לטעינת DC מהירה, ומסוגלת למלא 80% תוך 30 דקות כאשר היא מחוברת למטען של 50 קילוואט. טעינה מלאה תארוך שעתיים וחצי במטען AC רגיל של 7 קילוואט.
שיווקו של הולאר המחודש החל באירופה בימים אלו, ולישראל הוא צפוי להגיע בחודשים הקרובים.