דיפנדר היברידי-נטען
הגרסה ההיברידית-נטענת המכונה 'P400e' מצוידת במנוע טורבו-בנזין 2.0 ליטר בנזין המייצר 300 כ"ס ובמנוע חשמלי המייצר 143 כ"ס, לתפוקה משולבת של 404 כ"ס ו-65.3 קג"מ ב-1500 סל"ד. גם בגרסה זו תיבה אוטומטית עם 8 הילוכים והילוך כוח, וההנעה כפולה קבועה. משך ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש הוא 5.6 שניות והמהירות המרבית 191 קמ"ש.בגרסה זו סוללה של 19.2 קוט"ש (ברוטו; 15.4 קוט"ש נטו), הטווח החשמלי 43 ק"מ, וניתן לטעון אותה גם ב-DC בהספק עד 50 קילוואט.
בגרסה זו רק 5 מקומות ישיבה בניגוד ל-7 מושבים בגרסאות הבנזין/דיזל הרגילות, ונפח תא המטען הוקטן ב-63 ליטרים ל-853 ליטרים בהשוואה להן (בקיפול שורה שלישית). משקל גרסה זו גדול מהרגילות ב-130 ק"ג ל-2525 ק"ג.
דיפנדר ההיברידי-נטען מוצע ברמת הגימור 'SE', ומחירו החל ב-640,000 שקלים; להשוואה, מחיר גרסת הדיזל באותה רמת גימור הוא 603,000 שקלים.
דיפנדר ארוך
דיפנדר 130 שנחשף ב-2022 חולק אותו בסיס גלגלים של 301 ס"מ עם דיפנדר 110, אך הוא ארוך ממנו ב-34 ס"מ ל-536 ס"מ. הארכת המרכב מאפשרת להתקין בתוך הרכב 8 מקומות ישיבה עם מרחב גדול יותר מאשר 7 המקומות ב-110; סידור של 2-3-3 לעומת 2-3-2 ב-110.בנוסף, תא המטען גדול משמעותית כאשר כל המושבים במקומם, 389 ליטרים בהשוואה ל-231 ליטרים. הארכת הרכב יצרה סרח עודף גדול יותר שפגע במעט בזווית הנטישה, כאן 28.5 מעלות לעומת 30.5 מעלות ב-110.
דיפנדר 130 מוצע עם הטורבו-דיזל 3.0 ליטר 6 צילינדרים בטור, וזה מייצר בגרסה זו 250 כ"ס. גם כאן תיבה אוטומטית עם 8 הילוכים, הנעה כפולה. משך ההאצה ל-100 קמ"ש 8.9 שניות והמהירות המרבית 189 קמ"ש. ב-110 עם אותו מנוע ואותה תפוקה, 8.3 שניות ל-100, אותה מהירות מרבית.
עיקר המפרט הטכני כמו זה ב-110, אך 130 משווקת ללא דיפרנציאל אקטיבי.
מחיר לנד רובר דיפנדר 130 הוא 622,000 שקלים, גבוה ב-50,000 שקלים מזה של 110 עם אותו מנוע. באבזור, בנוסף, גם גג זכוכית.