הראשון, Invencible ("בלתי מנוצח", בתרגום חופשי), מבוסס על גרסת הקופה של האוונטדור, והשני, Auténtica ("אותנטי") מבוסס על גרסת הרודסטר.
שניהם עושים שימוש באותה שלדת מונוקוק מסיבי פחמן שנמצאת מתחת לעור של כל דגמי ה-V12 מבוססי האוונטדור, ושניהם כוללים את הגלגול האחרון של מנוע ה-V12 האייקוני בנפח 6.5 ליטר, שנראה לראשונה ב-SVJ וב'אולטימה'. ללא הגדשה או סיוע היברידי, האינבינסיבל והאותנטיקה מייצרים הספק זהה של 780 כ"ס ו-73.4 קג"מ, הנשלחים לכל ארבעת הגלגלים דרך תיבת 7 הילוכים רובוטית חד-מצמדית והיגוי לכל הגלגלים.
נתוני הביצועים לא נחשפו, אך צפו שהם ישתוו לאלו של ה-SVJ, עם תאוצה של 2.8 שניות למאה קמ"ש, אפס למאתיים קמ"ש ב-8.6 שניות ומהירות מרבית העולה על 349 קמ"ש.
שני הדגמים, שעוצבו מלכתחילה בשיתוף עם צמד הלקוחות המאושרים (והמעושרים), כוללים מספר תוספות אישיות ייחודיות מבפנים ומבחוץ - ושניהם קיבלו השראה רבה מדגמים מוגבלי-ייצור קודמים של למבורגיני דוגמת הרוונטון, הססטו אלמנטו, הווננו והאסנזה SCV12.
האסתטיקה של שניהם מודגשת על ידי עזרים אווירודינמיים בולטים, ושניהם משלבים את המוטיב המשושה של למבורגיני לכל אורכם - מקצה המפלט הייחודי ועד ליחידות התאורה הקדמיות והאחוריות.
גם תא הנוסעים זכה לעיצוב מחודש, כולל דשבורד ספרטני ללא מסך מולטימדיה וגלגל הגה נטול כפתורים. יש שפע של סיבי פחמן, כמובן, עם פתחי אוורור ייחודיים שהודפסו בתלת מימד ולוח מחוונים מוקרן עם גרפיקה ייחודית.
למען צנעת הפרט, לא פורסם כמה שילמו שני הלקוחות על היצירות הייחודיות, אך יש לשער שהמחיר גבוה ממיליון יורו לפני מיסים.