במקביל, הטריילבלייזר ממשיך עם אותם מנועים ואותן רמות גימור.
מבחוץ, הטריילבלייזר המחודש מיישר קו עם שפת העיצוב החדשה של שברולט, וזוכה לחזית אגרסיבית יותר, עם תאורת יום צרה יותר. גם מאחור בוצע שינוי בעיצוב הפנסים, והרכב ככלל מציג קווים דינאמיים יותר.
בנוסף, שברולט תציע עיצובי חישוקים חדשים בכל רמות הגימור, כולל חישוקי 19 אינץ' ברמת גימור RS הבכירה, ושני גוונים חיצוניים חדשים.
תא הנוסעים זכה לשדרוג משמעותי יותר, בדמות מערכת מולטימדיה בגודל 11 אינץ' ולוח מחוונים מוקרן 8 אינץ' - גדולים בהרבה מאלו שהוצעו בדגם המוחלף - אשר יוצעו כסטנדרט בכל רמות הגימור.
בשל התקנת המסכים המוגדלים, שברולט שינתה את עיצוב החלק העליון של הדשבורד והעבירה את פתחי בקרת האקלים שהיו מעל המולטימדיה אל מתחתיה - ומעניין איך זה ישפיע על קירור הנהג והנוסעים בקיץ הישראלי.
המסכים המוגדלים כוללים מערכת מולטימדיה עדכנית, כולל חיבורי אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי אלחוטיים, עדכונים מהאוויר ועוד, ולצידם מוצע עתה גם משטח טעינה אלחוטי.
באגף יחידות ההנעה אין שינויים, והטריילבלייזר עדיין מוצע (בחו"ל) עם מנוע 1.2 ליטר טורבו-בנזין 137 כ"ס או יחידת 1.3 ליטר טורבו-בנזין (בישראל) המפתחת 155 כ"ס. הנעה קדמית הינה תקנית, והנעה כפולה מוצעת כאופציה. כמעט כל הגרסאות יעשו שימוש בתיבת הילוכים רציפה, למעט גרסאות 1.3 ליטר המצוידות בהנעה כפולה, אשר מקבלות תיבת תשעה הילוכים אוטומטית.
מערך הבטיחות שודרג אף הוא וכולל כעת בקרת שיוט אדפטיבית.
שיווק בארה"ב יחל בקיץ הקרוב.