דגם אחד
אוסטרל (Austral; חצי הכדור הדרומי), בו פגשנו במסגרת ההשקה העולמית, מחליף בקו הדגמים של רנו את קדג'אר, שאינו מיובא כבר מזה זמן.הדגם מבוסס על הרצפה CMF-CD של ברית רנו-ניסאן-מיצובישי המשרתת דגמים קומפקטיים (קטגוריה C) ובגודל בינוני (קטגוריה D). אוסטרל חולק אותה, בין השאר, עם ניסאן קשקאי ו-X-טרייל, מיצובישי אאוטלנדר ועוד.
בסיס הגלגלים של אוסטרל הוא 266.5 ס"מ, אורכו של הרכב 450.5 ס"מ, רוחבו 183 ס"מ, גובהו 162 ס"מ. בגרסת הבנזין תא מטען בנפח 500 ליטרים (575 ליטרים עם הזחת המושבים, 1525 ליטרים עם קיפולם) ומשקלה לפי רמת ההספק 1497 ק"ג או 1539 ק"ג. בגרסה ההיברידית תא מטען בנפח 430 ליטרים (555 ליטרים עם הזחת המושבים, 1455 ליטרים עם קיפולם) ומשקלה 1592 ק"ג.
שתי גרסאות מנוע
רנו אוסטרל מוצע עם שתי גרסאות מנוע: טורבו-בנזין 1.3 ליטר 4 צילינדרים בשתי רמות הספק, 140 כ"ס או 158 כ"ס; היברידית בהספק של 200 כ"ס.בגרסת ה-1.3 ליטר מוטמע במנוע מערך היברידי-מתון של 12 וולט והתיבה רציפה. ברמת הספק אחת מייצר המנוע 140 כ"ס (4500 סל"ד) ו-26.5 קג"מ (1750 סל"ד), משך ההאצה ל-100 קמ"ש 10 שניות והמהירות המרבית 174 קמ"ש. צריכת הדלק היא 16.1 ק"מ/ל' והציון הירוק 10.
ברמת ההספק השנייה מייצר המנוע 158 כ"ס (5500 סל"ד) ו-27.5 קג"מ (1800 סל"ד), משך ההאצה ל-100 קמ"ש 9.7 שניות והמהירות המרבית 174 קמ"ש. צריכת הדלק היא 15.9 ק"מ/ל' והציון הירוק 10.
בגרסה ההיברידית המכונה 'E-טק' משולב מנוע טורבו-בנזין 1.2 ליטר 3 צילינדרים המייצר 131 כ"ס ו-20.9 קג"מ עם 2 מנועים חשמליים: האחד, בהספק 69 כ"ס, משתתף בהנעת הרכב להספק כולל של 200 כ"ס; השני, בהספק של 34 כ"ס, משמש כמחולל זרם, מתנע למנוע הבנזין ואחראי על שילוב ההילוכים בתיבה האוטומטית של מנוע הבנזין שיש לה 4 הילוכים, ואילו למנוע החשמלי, בנוסף, 2 הילוכים. משך ההאצה ל-100 קמ"ש בגרסה זו הוא 8.4 שניות, המהירות המרבית 175 קמ"ש, צריכת הדלק 21.7 ק"מ/ל' והציון הירוק 7. לגרסה זו סוללה של 1.7 קוט"ש, ולפי רנו זו אמורה לאפשר תנועה בחשמל בלבד ב-80% מהנסיעות בעיר. בהיברידית מתלה אחורי רב-חיבורי, ואילו בגרסת הבנזין קורת מתח מאחור.
ארבע רמות אבזור
רנו אוסטרל מוצע בארבע רמות אבזור, במפרט הבטיחות בכולן בלימה אוטונומית, תיקון סטיה, בקרת שיוט אדפטיבית, ובשתי הגבוהות גם ניטור אקטיבי של שטחים מתים.גרסת ה-1.3 ליטר 140 כ"ס מוצעת ברמת האבזור 'אקוויליבר' ב-175,000 שקלים, ובמפרט שלה לד מלא, חישוקי "17, מפתח חכם, צג מרכזי "12 ומחוונים מוקרנים, פקדי הילוכים בהגה. ברמת הגימור 'אקוויליבר +', שמחירה 180,000 שקלים, חישוקי "18.
גרסת ה-1.3 ליטר 158 כ"ס מוצעת ברמת האבזור 'איקוניק', מחירה 195,000 שקלים, ובמפרט, בנוסף, תאורת לד אדפטיבית, חישוקי "19, גג זכוכית, מצלמות היקפיות, התאמת מצבי הניהוג, ריפוד משולב עור, תאורת אווירה. ברמת האבזור 'טקנו', שעולה 200,000 שקלים, גם תפעול חשמלי למושב הנהג ובזה גם עיסוי.
הגרסה ההיברידית E-טק מוצעת רק ברמת האבזור 'טקנו', ומחירה 250,000 שקלים.