יצרנית הרכב הגרמנית חשפה את הדור השני של סדרה 2 קופה ב-2021, וזו נחתה בארץ בגרסה הבכירה, M240i xDrive, ביולי 2022. המהלך הגיע כמעט שנתיים לאחר שב.מ.וו הציגה את סדרה 2 גראן קופה המבוססת על פלטפורמת הנעה קדמית, אותה היא חולקת עם סדרה 1 החדשה. לעומת זאת, סדרה 2 קופה החדשה מבוססת על פלטפורמת הנעה אחורית, אותה היא חולקת עם סדרה 4, עניין שהוביל לשיפורים ניכרים בקשיחות השלדה, באיכות הנסיעה, תא הנוסעים ועוד, כמו גם לגידול משמעותי במידות הדגם.
לסדרה 2 קופה החדשה בסיס גלגלים ארוך משמעותית מקודמתה (274 ס"מ), עם זאת, היא התארכה רק בס"מ אחד (454 ס"מ). רוחבה גדל אף הוא באופן משמעותי (184 ס"מ), וממד הגובה ירד במקצת (139 ס"מ) - עניין שהעניק לדגם פרופורציות דינאמיות מבעבר.
מפשק הסרנים רחב מזה של קודמתה, ואפילו תא המטען גדל ב-20 ליטר לנפח כולל של 390 ליטר. בצד השלילי, בהשוואה לקודמו, הדגם החדש נושא עימו תוספת משקל של כ-100 ק"ג, בהתאם לרמת הגימור.
גרסת 220i העדכנית מצוידת במנוע 2.0 ליטר טורבו-בנזין המייצר 184 כ"ס ו-30.6 קג"מ, ומשודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית (עם פקדי שליטה מגלגל ההגה). התאוצה למאה קמ"ש תסתיים ב-7.5 שניות, בדרך למהירות מרבית של 236 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת (נתוני מעבדה) עומדת על 14.7 ק"מ לליטר. בניגוד לגרסת M240i xDrive כפולת ההנעה, גרסת 220i מסתפקת בהנעה אחורית בלבד.
ב.מ.וו 220i תוצע בשתי רמות גימור; רמת הגימור ''ספורט', שמחירה מתחיל ב-299 אלף שקלים, כוללת תאורת לד מלאה, חישוקי 18", מערכת ניווט מקורית, ריפוד עור סינתטי, בקרת אקלים מפוצלת ל-3 אזורים, מפתח חכם, גג שמש, חיישני תאורה וגשם, חיישני חניה היקפיים, מצלמת חניה ועוד.
אגף הבטיחות כולל בקרת שיוט אדפטיבית, בקרה אקטיבית לסטייה מנתיב, ניטור שטח מת כולל תנועה חוצה מאחור, אור גבוה אוטומטי ועוד.
רמת הגימור 'M-ספורט", שמחירה החל מ-319 אלף שקלים, מוסיפה מתלים קשיחים יותר והנמכת מרכב (10 מ"מ), מערכת היגוי בכיול ספורטיבי, מושב נהג בתפעול חשמלי, חישוקי "18 עם צמיגים רחבים יותר מאחור (255/40), חבילת השחרה ואיפור ספורטיבי סביב.
כל גרסאות ב.מ.וו סדרה 2 קופה 2023 ישווקו עם תא נוסעים מעודכן, הכולל מסך קעור גדול המורכב משני מסכים מחוברים: לוח מחוונים מוקרן בגודל "12.3 ומולטימדיה בגודל "14.9.