ה-TT היוותה מקדמת תדמית אדירה עבור המותג בשנותיה הראשונות, ולמרות שלא הייתה הסכין החדה ביותר במגירה הדינאמית, הראתה שאודי מסוגלת להתמודד מול יריבותיה הגרמניות בתחום הספורטיבי; בלי המהפכה שהיא סייעה להוביל, קרוב לוודאי שלא היינו מקבלים את ה-R8.
אבל בעוד שב-2015 אודי עוד דיברה על משפחת דגמים שתצמח מה-TT, והשתעשעה ברעיון של גרסת 5 דלתות ורכב פנאי בדמותה, ב-2023 כבר ברור שמכוניות קופה קומפקטיות הן זן נכחד - המכירות מדשדשות, והמעבר לחשמל מחייב חישוב מסלול מחדש.
וכך, לקראת יום ההולדת ה-25 אודי נפרדת מה-TT במהדורה מיוחדת שתיקרא Final Edition, וכוללת שינויים עיצוביים בלבד. דגמי 'המהדורה האחרונה' זוכים כסטנדרט לחבילת השחרה המוסיפה גימור שחור מבריק לתגים, למראות הצד, לספוילר האחורי ולפתחי המפלט. גרסאות קופה יקבלו גם חלונות כהים כחלק מהחבילה. בנוסף לאיפור ספורטיבי, זוכה המהדורה גם לחישוקים קלים בגודל 20 אינץ' וקאליפרים צבועים אדום.
בתא הנוסעים מצוידת המהדורה האחרונה בשפע אבזור תקני מרשימת האופציות של היצרנית: "חבילת עור מורחבת" (שכשמה כן היא, ומציעה דיפוני עור נוספים ברחבי הקוקפיט) "חבילת נוחות" (מערכת שמע משודרגת של Bang & Olufsen, מצלמת נסיעה לאחור, חיישני חניה היקפיים וכניסה ללא מפתח) ו"חבילת טכנולוגיה" (מערכת ניווט משודרגת ושירותי מידע ובידור מקוונים), לצד תפירה אדומה וריפודי אלקנטרה למושבים ולגלגל ההגה. כמו כן, נוספו פסים אדומים למושבים, וצביעה אדומה לפתחי האוורור, ובגרסאות קופה גם לקונסולה המרכזית.
גרסאות TTS הספורטיביות שיוצעו כחלק מהמהדורה האחרונה יוסיפו לרשימה חישוקים שחורים ייחודיים, ויוצעו בשלושה צבעים חיצוניים: אפור, אדום או לבן.
גרסת הביצועים הקיצונית יותר, TT RS, תזכה כזכור למהדורה אחרונה ייחודית לה, הנקראת - Iconic Edition - ומוגבלת ל-100 יחידות בלבד באירופה. המהדורה האחרונה תשווק רק בבריטניה, שהיא שוק היעד הגדול ביותר של ה-TT ואחראית לכשליש מהמכירות.
ה-TT תוחלף בהמשך השנה במכונית חשמלית "מעוררת רגש", באותו טווח מחירים, אך עדיין לא ידוע באיזו תצורה.