אודי RS6 ו-RS7 פרפורמנס, השינויים
שני הדגמים מצויידים באותו מנוע V8 כפול מגדשים בנפח 4.0 ל' המוכר מדגמי RS ה"רגילים", אולם כאן במהדורה בעלת מגדשי טורבו גדולים יותר. התוצאה: הספק מירבי של 630 כ"ס ומומנט של 86.6 קג"מ – שיפור של 30 כ"ס ו-5.1 קג"מ בהתאמה. כבעבר התיבה אוטומטית עם שמונה הילוכים וההנעה כפולה. השיפור בהספק מביא לשיפור בביצועים – 3.4 שניות בלבד ל-100 קמ"ש, קיצוץ של 0.2 שניות מהנתון הקודם.באודי מציינים כי נפטרו מחומרי בידוד כך שתשמעו את המנוע יותר טוב, אך חשוב מכך גם המשקל הופחת בכ-8 ק"ג. לארץ הדגמים מגיעים עם חישוקי ה-22 אינץ' (285/30), ואלה בעצמם מפחיתים כ-5 ק"ג כל אחד.
לפי היבואנית סך השינויים בגרסאות הישראליות מביא להפחתת משקל של מעל ל-60 ק"ג. כאופציה בתוספת תשלום ניתן לבחור במערך בלימה קרבון-קרמית אשר מפחית כ-34 ק"ג מהמשקל הבלתי-מוקפץ.
ההופעה מחודדת, המחיר גם
מלבד החישוקים הגדולים בעיצוב ייחודי הדגמים מוצעים במגוון צבעי מרכב חדשים לבחירה, והופעה כללית ספורטיבית ומחודדת אף יותר.רשימת האבזור ארוכה וכוללת מערכת שמע מבית B&O עם 16 רמקולים, לוח מחוונים דיגיטלי 12.3", מסך מולטימדיה 10.1", מסך תחתון 8.6", בקרת אקלים מפוצלת לארבעה אזורים, חלון גג פנורמי, חימום ואוורור למושבים הקדמיים, תפעול חשמלי למושבים, מערך מצלמות היקפי ועוד.
מחיר אודי RS6 אוואנט פרפורמנס עומד על 1,100,000 שקלים, וזה של RS7 ספורטבק פרפורמנס על 1,129,000 שקלים – גבוה בכ-23-25 אלף שקלים ביחס לגרסאות RS המוכרות. חבילת 'RS דיינמיק' מוצעת ב-29,300 שקלים וכוללת: דיפ' מרכזי משודרג ומהיר יותר, היגוי אחורי, העלת המהירות ל-280 קמ"ש ועוד.