במרוץ, שנערך לפי הכללים של ANDRA (ההתאחדות הלאומית האוסטרלית למרוצי דראג), השתתפו קרוב ל-90 מתחרים, מספר שיא עד כה. האירוע נמשך יומיים, כאשר ביום הראשון התקיימו מקצי אימון וקרבות הדירוג, וביום השני התקיימו מקצי הגמר.
המתחרים חולקו ל-3 קטגוריות: הנעה קדמית, הנעה אחורית והנעה כפולה, כאשר כל קטגוריה חולקה לשתי תתי קטגוריות: 'סטריט' ו'פרו'. קטגוריית פרו מחייבת את כלי הרכב בעמידה בתקנות בטיחות מחמירות יותר (כגון מצנח או כלוב מלא, בהתאם לקטגוריה).
מגוון הכלים גדול – ישנים, חדשים, משופרים, מקוריים – ביניהם פיאט אונו עם מנוע של גולף VR6 טורבו ומערכת הנעה כפולה, דודג' דארט משנות ה-70 עם צמיגי ענק, טסלה מודל 3 פרפורמנס חדשה, ניסאן GTR משופרת במיוחד עם הספק מוצהר של כ-2,000 כ"ס.
בקטגוריית ה'הנעה הכפולה פרו' נרשמו מספר אירועים מעניינים. ניסאן GTR "הקפריסאית" שנתמכה ע"י Insanity Racing ו-T1 מטקסס נהוגה ע"י וואסים עם הספק מוצהר של כ-2,000 כ"ס, והייתה נהוגה בידי ואסים מאסארווה, שברה ביום השני את שיא ישראל במאוץ לרבע מייל: 8.2 שניות ו-291 קמ"ש בקו הסיום. עוז עבודי, שנהג בגולף דור 2 המשופרת שלו, הצליח לנצח אותה GTR בחצי הגמר בזכות זמן תגובה מצוין בקו הזינוק ונהיגה מרשימה במיוחד. עוז סבל מתקלה טכנית שלא אפשרה לו לעלות למקצה הגמר, ולכן את המקום הראשון בקטגוריה קטף עבודי עטיה מסדנת High Boost שנהג באודי RS3 המשופרת שלו שיש לה הספק של למעלה מ-1,000 כ"ס.
קבוצת מיכאל חן מרוצים כבר עמלה על האירועים הבאים יחד עם הרשות לנהיגה ספורטיבית וההתאחדות. הקבוצה מזמינה את הקהל הרחב לעקוב אחרי הפרסומים באתר ליגת האקסטרים - https://www.extreme-league.co.il
תוצאות המרוץ(*):
הנעה קדמית, 'סטריט'
1. עבד אעידה, סיאט לאון קופרה (194 קמ"ש, 12.01 שניות)
2. אביחי צברי, סיאט לאון קופרה (185 קמ"ש, 12.15 שניות)
הנעה קדמית, 'פרו'
1. חוסאם חטיב, סיאט לאון קופרה (206 קמ"ש, 11.72 שניות)
2. רמי דעאס, סקודה אוקטביה (216 קמ"ש 11.66 שניות)
3. מאזרייב, סיאט לאון קופרה (215 קמ"ש, 12.28 שניות)
הנעה אחורית קטגוריית 'סטריט'
1. אדיר סרור, שברולט קורבט (191 קמ"ש, 11.64 שניות)
2. ליאור נתנוב, פורד מוסטאנג (191 קמ"ש, 11.66 שניות)
3. חמאדה עתמנא, שברולט קורבט (196 קמ"ש, 11.51 שניות)
הנעה אחורית,'פרו'
1. רז טוויטו, פורד מוסטאנג (221 קמ"ש, 10.89 שניות)
2. מיקי טל, מקלארן 720 (210 קמ"ש, 10.50 שניות)
3. חוסני אבו חיט, ב.מ.וו M4, (218 קמ"ש, 10.80 שניות)
הנעה כפולה, 'סטריט'
1. עומר נרקיס, אודי RS3 (205 קמ"ש, 10.87 שניות)
2. אוסמא דר אלגיד, ניסאן GTR (206 קמ"ש, 10.76 שניות)
3. סהר שושן, סיאט לאון (208 קמ"ש, 10.92 שניות)
הנעה כפולה, 'פרו' -
1. עבודי עטיה, אודי RS3 (262 קמ"ש, 8.79 שניות)
2. עוז עבודי, פולקסווגן גולף דור II (276 קמ"ש, 8.74 שניות)
3. מוסטפא חטיב, אודי RS3 (239 קמ"ש, 9.40 שניות)
(*) המהירויות והזמנים המוצגים עבור כל מתחרה מייצגים את התוצאה הטובה ביותר שנרשמה עבורו במהלך ימי המרוץ ולא בהכרח את תוצאת מרוץ הגמר
נותני חסות
• חסות ראשית: נאור שי יבואני רכב ומוניות
• חסות זהב: Buy & Drive
• חסות כסף: תומר ''המרכזי'' בדיקות רכב ממוחשבות לפני קניה
• בוואריאן מוטורס וורקשופ
• UMI יבואני רכב
• ספארקו ישראל
• צמיגי המוביל
• אסיל תעשיות
• ר.ג.ס עבודות עפר ובניין
• Super Wash הכי נקי שיש
• פרישתא 4x4
• Max Power רכבי ספורט
• סדנת High Boost
• אביעד שייביצ
• מוסך יונתן
• רגעים אירועים
• PCP תוכנת ניהול מנוע
• משרד הספורט
• ההתאחדות לנהיגה ספורטיבית מכוניות וקרטינג בישראל