הגרסה החדשה נקראת DBS 770 אולטימייט, וכעת מוצגת לה ורסיה פתוחת גג בשם 'וולנטה', כמקובל באסטון.
כמשתמע משמה, הגרסה האלטימטיבית מפיקה 770 כ"ס - 44 סוסים יותר מהגרסה הרגילה. ההספק המוגבר מגיע בזכות מערכות יניקה והצתה משופרות, וטיפוס של 7% בלחץ גדישת הטורבו.
המשקל צמח ב-100 ק"ג ביחס לאחות עם הגג הקשיח (1945 ק"ג בסך הכל), כך שהתאוצה למאה קמ"ש מגיעה בתוך 3.6 שניות, שתי עשיריות שניה לאט מהקופה. המהירות המרבית נותרה זהה ב-340 קמ"ש.
כדי להתאים את שאר מכלולי השלדה לכוח המוגבר, מוט ההגה זכה לתושבות קשיחות לתחושת היגוי טובה יותר, החזית קשיחה ב-25% מבעבר, וכל השלדה קשיחה ב-3% הודות לתת-שלדה קדמית וחלק אחורי שעוצבו מחדש. גם תיבת ההילוכים והמתלים האדפטיביים כוילו מחדש.
מבחינה חיצונית נוספו פתחי אוורור למכסה המנוע וספליטר חדש מלפנים - שני שדרוגים שנועדו לשפר את יכולת הקירור של המנוע. כמו כן, התווספו מספר עיטור סיבי פחמן מבחוץ, יחד עם ספי כניסה מקרבון, דיפיוזר אחורי וחישוקי 21" ייחודיים המעניקים כולם מראה אגרסיבי יותר.
גם בפנים נעשו שינויי גרפיקה ועיצוב תואמים.
המחירים מתחילים ב-315 אלף ליש"ט, ורק 199 יחידות ייוצרו מהוולנטה. וכן, כולן כבר נמכרו מראש - כי כסף צומח על העצים וזה.