הקליאו הייתה להיט עצום עבור היצרנית לאורך השנים וכ-16 מיליון יחידות נמכרו. רנו אומנם תעבור לחשמל עם ה-5 החדשה, אבל עדיין לא מוותרת על הקליאו ועל מנועי הבעירה - בין היתר בגלל שבקרוב צפויה מיצובישי להכריז על דור חדש לסופרמיני שלה, הקולט, שתהיה למעשה רנו קליאו עם סמל היצרנית היפנית.
כדי לשמור על מראה רענן, הקליאו מיישרת קו עם שפת העיצוב העדכנית של היצרנית, וזוכה לסבכה משובצת מוגדלת, חתימת תאורה דקיקה והלוגו הדו-ממדי החדש של המותג. מאחור השינוי עדין יותר, וכולל פנסים בעיצוב מחודש ופגוש זוויתי יותר.
רמת הגימור הספורטיבית במראה, RS ליין, מפנה את מקומה לרמת הגימור Esprit Alpine ("רוח אלפין") החדשה, ששואבת השראה מהמותג הספורטיבי של היצרנית. 'אספרי אלפין' כוללת תגים וצבעים ייחודיים, לצד חישוקי 17 אינץ', מושבים ספורטיביים ודיפוני זמש בתא הנוסעים.
גם בשאר רמות הגימור תמצאו דיפונים איכותיים יותר ובדים מחומרים ברי קיימא, אבל העיצוב הכללי - מולטימדיה 7 אינץ' בגרסאות הבסיס ו-9.3 אינץ' ברמות הגימור הבכירות - זהה במידה רבה לבעבר. לוח מחוונים מוקרן יוצע מעתה כסטנדרט - ובהתאם לרמת הגימור ינוע בין 7 ל-10 אינץ'.
בתחום המכאני מעט השתנה, והבשורה העיקרית היא שהיחידה ההיברידית-נטענת שמוצעת באירופה (אותה פגשנו בדגמי רנו וניסאן רבים) טיפסה מ-140 ל-145 כ"ס.
יחידת ההנעה היחידה המשווקת כרגע בישראל – 1.0 ל' טורבו-בנזין, 90 כ"ס, עם תיבה רציפה או ידנית - לא השתנתה במתיחת הפנים.
מחירים ומועדי שיווק טרם פורסמו, אך קרוב לוודאי שהקליאו תנחת בישראל במחצית השנייה של 2023.