דגם חדש
לדגם החדש בסיס גלגלים של 270 ס"מ, אורכו 454 ס"מ, רוחבו 183 ס"מ ואילו גובהו 156 ק"ג. להשוואה, בדגם הקודם בסיס הגלגלים היה 255.5 ס"מ, אורכו 426 ס"מ, רוחבו 178 ס"מ וגובהו 164 ס"מ. הממדים של הדגם החדש יוצרים פרופורציות דינמיות בהרבה עם הרחבת הרכב והנמכתו.כאן יצוין כי טראקס החדש גדול מדגם הפנאי הקומפקטי האחר של שברולט, טריילבלייזר מ-2019, אך הוא ממוצב נמוך ממנו; לטריילבלייזר בסיס גלגלים של 264 ס"מ, אורכו 441 ס"מ ורוחבו 181 ס"מ.
שני הדגמים חולקים אותה פלטפורמה (VSS-F) ומיוצרים בדרום קוריאה בתקינה צפון אמריקאית. טראקס מוצע בישראל עם מנוע קטן וחלש יותר מזה המשרת את טריילבלייזר.
מנוע זה הוא טורבו-בנזין 1.2 ליטר 3 צילינדרים המייצר 139 כ"ס ב-5000 סל"ד ו-22.4 קג"מ ב-2250 סל"ד (מוצע בצפון אמריקה גם בטריילבלייזר). למנוע זה משודכת תיבה אוטומטית עם 6 הילוכים וההנעה קדמית. משך ההאצה מ-0 ל-97 קמ"ש (60 מייל/שעה) הוא 8.6 שניות, צריכת הדלק היא 13.5 ק"מ/ל' והציון הירוק 13. להשוואה, לטריילבלייזר מנוע 1.3 ליטר המייצר 155 כ"ס.
רמות אבזור, מחירים
במפרט הבטיחות של שברולט טראקס בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, ניטור היקפי של שטחים מתים, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת על שכחת ילדים במושב האחורי.הדגם מוצע בשתי רמות אבזור, ובשתיהן פריטי עיצוב ספורטיביים. ברמת האבזור 'RS1' המוצעת ב-151,000 שקלים תאורת לד מלאה, חישוקי "18, צג מולטימדיה "8, וחסר בו כיסוי לתא המטען.
ברמת האבזור 'RS2' שמחירה 155,000 שקלים, מפתח חכם, מולטימדיה משודרגת עם מסך "11, מחוונים מוקרנים, ריפוד דמוי עור, בקרת אקלים, אפשרות לגג זכוכית בתוספת תשלום.
להשוואה, מחיר טריילבלייזר מתחיל ב-160,000 שקלים. טראקס אמור לפי היבואן להתחרות בטויוטה C-HR, מאזדה CX30, קיה סלטוס.