כמו בכל פרויקט מוגזם של בראבוס, השדרוגים מתחילים במנוע, והוא עבר הפעם שינויים מפליגים במיוחד; ה-V8 כפול מגדשי טורבו בנפח 4.0 ליטר גדל ל-4.4 ליטר הודות להגדלה הן של קדח הבוכנה, והן של מהלכה, ובהתאם - החלפת הבוכנות, הטלטלים וגל הארכובה ליחידות מחושלות ומחוזקות.
כל זה בוצע כהכנה לצמד מגדשי טורבו מוגדלים, משאבת דלק בזרימה מוגברת ומערכות פליטה ויניקה ליברליות יותר. התוצאה של כל השינויים הללו היא 900 כ"ס אדירים ב-6200 סל"ד (לעומת 612 כ"ס "בלבד" במקור) ומומנט של 127.5 קג"מ (!) ב-2900 סל"ד (86.6 קג"מ עלובים בגרסה הרגילה). למרות הנתון הרשמי הכביר, בפועל מחשב המנוע יגביל את המומנט ל-107 קג"מ כדי להגן על תיבת ההילוכים ומערכת ההינע.
צמיחת ההספק תסייע להביא את הבהמה העצומה ל-100 קמ"ש ב-3.6 שניות (לעומת 4.2 במקור) והסרת הגבלת המהירות (ל-280 קמ"ש) תאפשר לו לשעוט ל-330 קמ"ש - ברכב פנאי שאורכו מעל 5 מטרים ושוקל למעלה מ-2.5 טון, כן?
כמובן שבראבוס עשתה עבודה מקיפה כדי לגרום לסופרבלאק להיראות אגרסיבי תוך שיפור האווירודינמיקה; השינויים העיקריים כוללים ספליטר קדמי חדש, כונסי אוויר בפגוש הקדמי, שבכה מוגדלת ודיפון סיבי פחמן בקשתות הגלגלים. בראבוס תכננה גם יחידת בקרה ייחודית עבור מתלי האוויר כדי להנמיך את המרכב ב-2.5 ס"מ.
אם ההופעה לא מספיק ברוטאלית ובולטת לטעמכם, תוכלו להוסיף חישוקי 24 אינץ' ייחודיים, עטופים בצמיגי 295/35 מלפנים ו-335/30 מאחור. רק קחו בחשבון שאם תבחרו בהם על פני חישוקי 23 האינץ' הקטנטנים שמגיעים במקור, המהירות המרבית תוגבל ל-310 קמ"ש בלבד.
בתא הנוסעים תזכו לדיפון עור ייחודי, וחלקים שונים מסיבי פחמן ואלומיניום, כדי שלא תרגישו שאתם נוסעים בסתם GLS 63. וזה חשוב, שכן הפרמיה שבראבוס מבקשים היא 370 אלף יורו לפני מיסים - יותר מכפול ממחירה של גרסת AMG סטנדרטית.